poniedziałek, 2 czerwca 2014

Promocja II

Cześć i Czołem
Mam dla Was kolejną promocję!
Nie przedłużając zapraszam do czytania. Od razu zastrzegam, że promocja nie jest pisana przeze mnie, ale jest wręcz genialna.


Autorka: Vik. A.
Draco?  Jest!
Hermiona? Obecna!
No to zaczynamy.
„Forever Young”
Niby zwykły napis, głoszący „wiecznie młoda/młody”, a jakże adekwatne do historii, jaką Vik. A. tworzy na swoim blogu.  Nigdy nie spotkałam się z takim opowiadaniem, w którym Hermiona okazuje się być nadprzyrodzoną istotą. Jaką? Musicie zobaczyć sami, a co! Przecież nie dam wam wszystkich informacji podanych na tacy.  Prolog zdradza wiele, no, bo kto by się spodziewał, że taka istotka, ma taką władzę w magicznym [i nie tylko] świecie!
„Będę już taka na zawsze. Czyli być może bardzo krótko.”
Wyrwane z kontekstu zdanie, na pewno wzbudzi w was ciekawość. Jak wiadomo czas ludzki jest ograniczony, a to sprawia, że większość z nas żyje zasadą „życia chwilą”. A gdyby tak mieć przed sobą nieskończoność?
„Sekundę później można było usłyszeć mój zniewalający głos.”

Hermiona jest inna niż w książkach J.K.Rowling, a to sprawia, że ja sama miałam ochotę poznać ją bardziej i bardziej.  Ty na pewno też tak będziesz miał/miała, jak tylko sięgniesz po to cudowne opowiadanie, och i tak. Nasza Gryfoneczka prócz tego, że skrywa tajemnicę, posiada również piękny wokal.  Jak to się stało, że śpiewa? Zajrzyjcie i się przekonajcie.
„ A co z Dramione?”
Zapewne to pytanie zadajecie sobie, czytając tę promocję bloga. Oj uwierzcie mi, takiego Dracze dawno niedane mi było poznać. A same ich relacje? Mnie na samą myśl o tym, co przeczytałam o nich w tych kilku rozdziałach robi się gorąco.

To straszne jak wiele nowych blogów nie jest docenione. Wiem, bo sama niedawno zaczęłam i szczerze mówiąc, takim początkującym pierwszakom przyda się wsparcie tych zarówno nowych, jak i „starych” blogerów i Dramione-maniaków. To od nas bowiem zależy przyszłość tej wspaniałej pary, jaką tworzy Vik. A.[i inni blogerzy] w swoich historiach.
Dlatego moi drodzy obywatele, Stowarzyszenia-DHL , jednoczmy się i pomagajmy sobie nawzajem. Piszmy komentarze po przeczytaniu rozdziałów i pamiętajcie, KAŻDY kiedyś zaczynał i nawet jak coś Wam nie pasuje, piszcie o tym! W końcu konstruktywna i uzasadniona krytyka buduje.

Promocję wykonała: MoyoM  pod czujnym okiem Rouse Karmen

Teraz jeszcze chciałabym dodać kilka słów od siebie.
Z tego miejsca chciałam serdecznie podziękować MoyoM. Dziękuję Ci Kochana.
Życzę również wszystkiego dobrego autorce. Mam głęboką nadzieję, że promocja okaże się owocna.
Pozdrawiam, Rouse Karmen





6 komentarzy:

  1. Rouse, współpraca z Tobą i samo pisanie promocji było dla mnie niebywałą frajdą. Liczę na to, że promocja przypadnie ludziom do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super promocja. :D
    musze zajrzeć na tego Bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisane o wiele lepiej niż poprzednia promocja :) Brawo! Dodałabym jeszcze więcej informacji. Może o samej autorce? Jakiś krótki wywiad z nią itd. Byłoby jeszcze ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna promocja. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko lecieć i czytać poleconego bloga. Pozdrawiam ciepło
    Swish

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zgrabnie napisane.
    Zachęca do przeczytania.:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam się uczyć, aaalee... ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy