środa, 28 maja 2014

Startujemy z Promocją :)


Cześć Wam :)
Moja pierwsza promocja, więc mam nadzieję, że popatrzycie na to łaskawym okiem :) Zaczynam.
~~~~~~~~~~~~
Autorka: Moyo M

Motto: „W końcu trzy osoby mogą utrzymać tajemnicę, jeżeli dwójka z nich nie żyje.”

Bardzo intrygująco brzmi, nieprawdaż? Nie wiem jak Wy, ale ja pierwsze, co robię, to zwracam uwagę na motto. Jest dla mnie egzystencją opowiadania.

„Na początku był chaos. A potem szukaliśmy horkruksów i przeżyliśmy wojnę.”

Tak moglibyśmy podsumować całą serię Harry’ego Potter’a. Jednak czytając to opowiadanie, można doszukać się drugiego dna w tych jakże krótkich zdaniach. Chociażby początek. „… był chaos”- Zwróćmy uwagę na to, ze ten chaos był przed wojną. Potem szukali horkruksów…, Zatem, co tworzyło ten chaos? Na pewno się o tym dowiecie, zapoznając się z lekturą.

Zadziwia mnie to, jak mało osób potrafi docenić naprawdę dobre opowiadanie. Zaczyna się w ostatniej części Harry’ego Potter’a, gdy Hermiona rzuca zaklęcie zapomnienia na rodziców. Początek niby podobny, ale koniec prologu dosyć intrygujący.

Mnie się to bardzo podobało. J Kto jest ciekawy końcówki prologu, zapraszam na stronę opowiadania. Ale idziemy dalej…
Dalsza część jest równie ciekawa, ale nie mogę Wam wszystkiego zdradzić :P. Cóż by to była za zachęta…, Ale to, co mnie zaskoczyło, to Hermiona w tym opowiadaniu ma tatuaż :D. Lubię takie epizody. Zazwyczaj wychodzą bardzo ciekawie i akcje z nimi są naprawdę komiczne. Jednak i w tej sytuacji, zapowiada się, że będzie inaczej…

Więcej na pewno dowiecie się od autorki, która udzieli wszystkich potrzebnych informacji. Zatem zapraszam na podany adres i życzę miłego czytania!
 
Pamiętajcie proszę o komentarzach. Nawet jak Wam się coś nie podoba, konstruktywna krytyka buduje.


Kontakt do Autorki: 32156456

3 komentarze:

  1. Z tego co widzę, blog fajny :) Dzięki za polecenie, przeczytam w wolnej chwili ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie to cieszy :)
    Nie ma za co :3
    Rouse :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajny pomysł z tymi promocjami :D Liczę na to, że podrzucicie nam jeszcze kilka perełek :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy