czwartek, 5 czerwca 2014

Powitanko

Hej!
Wyniki rekrutacji pojawiły się daaawno temu.. A ja dopiero teraz się wami witam..
No więc:

WITAJCIE!

Nie uraczę Was swoim jakże skromnym życiorysem, bo nie ucieszyłoby to ani Was, ani mnie..
Wyjawię Wam tylko najważniejsze informacje.

Mam na imię Ania. W blogsferze używam pseudominu Ann Kręciołek.
Dlaczego Ann? To chyba wiadomo.. Dlaczego Kręciołek? Ponieważ podczas deszczu/dużej wilgoci kręcą mi się włosy..

To tyle jeżeli chodzi o informacje o mnie.. Zawsze o więcej możecie pytać.

No i najważniejsze.. Zmienił się szablon na blogu, który nota bene zrobiłam. Wiem, że do ideału mu wiele brakuje, ale dopiero zaczynam, więc bądźcie wyrozumiali :)

Ściskam Was mocno i mam nadzieję, że nikogo nie zawiodę :)

Ann

3 komentarze:

  1. Boski <3
    A to co zrobiłaś z tym gifem to już w ogóle ^^
    Przez Ciebie myślałam przez chwile, że nie jestem na Stowarzyszeniu.
    Ever

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Ann :) Fajnie że tu jesteś, a szablon, który zrobiłaś po prostu powala na kolana :D
    Życzę powodzenia na blogu i tutaj :) żeby wena Cię nie opuściła :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zrobiłaś nowy szablon, bo tamten znudził mi się już nieco. I szczerze ci powiem, że wcale nie jest taki zły, wręcz przeciwnie jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy