sobota, 24 maja 2014

Promocja :)

Cześć Wam!  :D
Okazało się, że kopnął mnie ogromny zaszczyt i mogę Wam urozmaicać życie na Fanpagu Stowarzyszenia DHL. Pomijając fakt, o tym jak bardzo się cieszę, chciałabym z Wami jakąś przywitać. 
Ostatnio mnie coś natchnęło i wpadłam na pewien pomysł. Zajrzyjcie dalej, by dowiedzieć się o co chodzi :)

Zdaję sobie sprawę z tego, jak trudno zacząć swoją karierę pisarską.  Dlatego chciałabym Wam to ułatwić. Ja również zaczynałam pisać, na początku strasznie się bałam. Później ze skonsternowaniem czekałam na pierwsze komentarze.
Każda zaczynająca pisarka wie, co mam na myśli. :)
Jednak, co Wy na to, by „promować” powstające blogi?
Może to dodałoby odwagi początkującym pisarkom.
Na czym miałoby to polegać?
Otóż, każda autorka kontaktowałaby się ze mną i ustalałybyśmy termin początku promocji. Na tablicy pojawiałyby się opinie na temat danego bloga. Oczywiście szybciej konsultowałabym to z autorką, żeby nie pojawiły się jakieś komplikacje :P.
Proszę Was, byście potraktowały to poważnie. Moim zdaniem nie ma sensu promować twórczości tych osób, które znudzą się pisaniem po pierwszych trzech rozdziałach.  Biorę pewną odpowiedzialność za to, że zachęcam czytelniczko do zapoznania się z danym blogiem. Pewnie ani Wy, ani ja nie chcemy ich zawieść :D
Jedynym warunkiem jest to, by na blogu był już gotowy prolog i pierwszy rozdział.
Jeśli prolog, będzie na tyle treściwy, by móc coś więcej powiedzieć o opowiadaniu, to nie ma sprawy. Jednak, jeśli nie byłabym w stanie o nim nic konkretnego powiedzieć, to nie zostanie on promowany.
Co o tym sądzicie?
Jeśli podoba się Wam ten pomysł i będę chętne osoby, to już od następnego tygodnia zaczniemy promocje.
Oto kontakt:
wikibloog@gmail.com  lub e-mail Stowarzyszenia.- W temacie proszę o wpisanie „PROMOCJA”. Ułatwi to pracę :P.
Numer GG: 47598315
Pozdrawiam gorąco i czekam na wiadomości. 

Rouse Karmen

5 komentarzy:

  1. Myślę, że dla osób początkujących może to być bardzo dobra okazja do poznania opinii innych na temat swojej twórczości.:) W końcu komentarze karmią wenę.:)
    Pomysł dobry, oby tak dalej Rouse.:)
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj :D A jest możliwość wypromowania bloga oceniającego książki, piosenki itd.? Jeśli tak to jestem zainteresowana ;)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam wiadomość z pewnym pytaniem na podane GG i czekam na odpowiedź od 3 dni. Popracowałabym nad kontaktem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edge, wybacz, ale zawiesza mi się komunikator i wyskakuje, że kontakt został uszkodzony. I żebym stawała na głowie to go nie włączę.
      W każdym bądź razie, jeśli jesteś zainteresowana, to proszę napisz jeszcze raz, bo wiadomość do mnie nie dotarła.
      Przeprasza, Rouse.

      Usuń
  4. Myślę, że na pewno się dogadamy. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy