środa, 15 stycznia 2014

Nowy Rok a wraz z nim KONKURS!

Witam witam :)
Jestem Nela, nowa adminka. Chodzę do gimanzjum (gimbaza atakuje!), mam też własnego bloga o tematyce Dramione, ale nie będę tutaj podawała nazwy żeby nie było, że sobie reklamy robię. Chyba, że ktoś koniecznie chce to pisać w komentarzach.
Będę co jakiś czas urządzała konkursy, odpowiadała na wasze pytania i ogólnie zawsze do waszej dyspozycji. Jeśli macie jakieś pytania odpowiem na nie w komentarzach :)

Przejdźmy jednak do części właściwej...

Wraz z innymi adminkami życzymy Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Szczęścia, miłości, takiej jaką przeżywają Draco i Hermiona w waszych opowiadaniach, prawdziwych przyjaźni, nowych i ciekawych znajomości i spełnienia wszystkich, nawet tych najskrytszych marzeń ♥

No i oczywiście KONKURS! :D

Miałam kilka pomysłów, jednak musiałam wybrać tylko jeden.
Tak więc:
Jest to konkurs na najlepszą miniaturkę. Tematyką niej jest dzieciństwo Draco lub Hermiony.
Zasady są proste:
1. Każdy kto chce wziąć udział w konkursie, musi wysłać nam swoją miniaturkę, w której opisze jakąś historię z dzieciństwa Hermiony lub Dracona.
2. Główni bohaterowie mogą opowiadać to będąc już dorosłymi osobami, aczkolwiek podczas głównej akcji mają mieć nie więcej niż 12 lat.
3. Miniaturki wysyłać na: stowarzyszenie.dhl@gmail.com
4. Macie czas do 15.02.2014 roku.

Mam nadzieję, że zdążycie i wyślecie całe mnóstwo prac :)




~Nela

37 komentarzy:

  1. A co z roztrzygnięciem konkursu na bloga miesiąca? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, fajnie ! Już zaczynam szykować, bo tym razem nie przegapię konkursu ; D Ciekawy pomysł ; D

    Pozdrawiam,
    Avril

    Ps.: To daj link do tego swojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie:
    Biorąc pod uwagę fakt, iż spójnik "lub" ma zazwyczaj funkcję niewykluzającą, mam rozumieć, że opowiadanie może opowiadać JEDNOCZEŚNIE o Hermionie i Draco?
    Byłoby to logiczne i wynika z tabelki alternatywy (bodajże materiał 1 liceum;)), ale wolę zapytać, co by nie było przykrych niespodzianek.
    Więc- może?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiąc wulgarnie, trochę niegrzecznie, aczkolwiek z pełną ekspresją i cichutkimi przeprosinami : zajebiście! ;D
    Co prawda akurat zaczynają się zaliczenia, a do 16tego trwa sesja, ale myślę, że damy radę! ;)

    Czy miniaturki będą oceniane przez jury, czy jak zwykle na zasadzie głosowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie będą pokazane anonimowo i na zasadzie głosowania :)

      ~Nela

      Usuń
    2. Czyli jak drabble, no i spoko ;D
      Udanych ferii wszystkim, którzy mają to szczęście ich doświadczyć w najbliższym czasie! :)

      Usuń
  5. Ciekawy konkurs, powoli zbieram pomysły i a nuż coś się wyskrobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miniaturka, czyli mniej niż jedna strona Worda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.
    Kiedy dodacie nowe blogi do stowarzyszenia?
    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ignorujecie moje pytanie -.- Tak ciężko odpowiedzieć, serio?

      Usuń
  8. Hej, a czy osoby nie należące do Stowarzyszenia mogą brać udział?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Hm, nie jestem pewna, czy dobrze zrozumiałam, ale skoro Draco i Hermiona nie mogą mieć więcej niż 12 lat, to znaczy, że mogą opowiadać o sobie już z czasów, kiedy byli w pierwszej lub drugiej klasie w Hogwarcie?
    Pozdrawiam,
    Ap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrozumiałaś, mogą to być ich np wspólne wspomnienia za czasów gdy rozpoczynali naukę w Hogwarcie :)

      ~Nela

      Usuń
  10. Czy dostałyście mejl ode mnie?
    Martwiała

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam od listopada na to, aż dołączycie mnie i innych do stowarzyszenia. Macie masę ludzi w rubryczce "dołącz do nas". Zaktualizujcie to w końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie -.- To strasznie wkurza.

      Usuń
    2. No w końcu ktoś po mojej stroie. Serio. Czekanie 3 miesiące jest nieco frustrujące.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Cała administracja tej strony jest nieco... dziwna. Jakiś czas temu (czyt. bardzo dawno temu) prosiłam o przeniesienie mojego bloga do działu z miniaturkami (gdzie tak wgl powinien znaleźć się od razu) - do tej pory się tam nie pojawił.
      Bo już nie będę wspominać o nieaktualnych linkach...
      Moyo, znajdzie się wiele osób po Twojej stronie ;)

      Pozdrawiam administrację i inne autorki Dramione,
      Ronnie

      Usuń
    5. Nie to, żebym chciała stawać po czyjejś stronie, bo z pewnością macie powód do bulwersu, opóźnienia czasowe są ogromne i tak dalej, ale chyba żadna z was nigdy nie prowadziła żadnej dużej grupy. Dziewczyny z pewnością mają teraz szkołę, niektóre może studia (gdzie od stycznia do marca nie ma nawet czasu żeby spać, nie mówiąc o dodatkowych zajęciach) i w takiej sytuacji aktualizacja katalogów nie jest najważniejsza. Zrozumcie, że to wcale nie jest takie proste, żeby wszystko aktualizować na bieżąco. Z tego co się orientuję, część adminów zupełnie przestała interesować się stowarzyszeniem, więc liczę na to, że niebawem zostanie ogłoszony nowy nabór i tym razem zgłosi się ktoś, kto będzie miał czas i zapał do pracy.
      Może któraś z was, dziewczyny, zechce pomóc naszym adminkom? :] Myślę, że na własnej skórze przekonałybyście się od razu, jak to wygląda w rzeczywistości ^^

      Usuń
    6. Ciekawe. Dlaczego z góry zakładasz, że żadna z nas nie miała do czynienia z prowadzenim grupy (wgl czegokolwiek)?
      Oh, i nie, wcale nie stanęłaś właśnie po stronie Stowarzyszenia, nieee.

      Poza tym, zrozumiały jest poślizg w postaci jednego miesiąca, ale nie kilku. W tym momencie sobie kpisz. Jest wiele wolnych dni, przez które można było po troszeczku chociaż zrobić. Tu postępu nie ma od kilku miesięcy. Dodatkowo, skoro chciały zająć się czymś takim, to mogły wcześniej pomyśleć, ile wiążę się z tym pracy.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    7. Po pierwsze - nie unoś się z łaski swojej, bo ja wysuwam tylko swoje argumenty, a Twoja ironia jest tutaj zupełnie niepotrzebna.
      Po drugie napisałam, że rozumiem wasz bulwers, czyż nie? Warto czytać wszystko, a nie tylko co drugie zdanie.

      Napisałam tak, bo każdy, kto prowadził dużą grupę (zwłaszcza, gdy liczba członków w pewnym momencie znacznie przerosła nasze założenia i oczekiwania), zdaje sobie sprawę, że w pewnym momencie potrzebna jest kompetentna osoba, która nam w tym pomoże. Kiedy takich osób nie możemy znaleźć, to wszystko się sypie, bo nie wyrabiamy. Co się dzieje dalej? Powstają zaległości, które rosną i rosną i rosną...
      Uważasz, że kpię sobie, bo co? Serio nie potrafisz wyobrazić sobie tego, że można nie mieć czasu na to, żeby zająć się blogiem? Bez urazy, ale nie wszyscy są w gimnazjum. "Wiele wolnych dni" w pewnym etapie życia staje się abstrakcją. "Dodatkowo", skąd pewność, że założycielka stowarzyszenia spodziewała się tak wielkiego zainteresowania stroną? Początki za pewne były o wiele łatwiejsze niż moment, w którym liczbę członków zaczęło się podawać w setkach.

      Okej, wiem, że to nie w porządku, że ludzie czekają i się niecierpliwią. Pewnie niecierpliwiłabym się również na waszym miejscu, ale proszę tylko o to, żebyście spróbowały postawić się na miejscu adminek. Ja opieram swoje argumenty na własnych doświadczeniach, zarządzanie grupą liczącą kilkaset osób to nic łatwego i bez wsparcia ze strony innych jest po prostu niemożliwe.

      I teraz taka moja propozycja (całkowicie bez ironii), bo może trzeba napisać do adminek i zaoferować im pomoc? Może któraś z was ma trochę czasu i mogłaby się tym zająć? Sama chętnie bym się zgłosiła, ale niestety sesja nie ma litości dla nikogo...

      Usuń
    8. Po pierwsze: nie unoszę się.
      Po drugie: ironia to moje drugie imię.
      Po trzecie: nie jestem w gimnazjum - przykro mi, nie trafiłaś.
      Po czwarte: wyraziłam swoją opinię, to Ty za wszelką cenę chcesz wymóc na mnie jej zmianę.
      Po piąte: w tym momencie kończę dyskusję, powód wyraziłam w punkcie czwartym.

      Okej, chcecie - pomagajcie. Mam nadzieję, że to wszystko ruszy. - również bez ironii.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    9. Aaaa, jeszcze...
      po szóste (o.O) - czytam wszystko, nie leckeważę innych, więc nie wysuwaj w tym momencie pochopnych wniosków.

      Naprawdę, życzę temu blogowi powrotu do dobrej formy. Oby się to stało.

      Usuń
    10. Napisałam już do Stowarzyszenia w sprawie pomocy, mam nadzieję, że dostanę pozytywną odpowiedź i zajmę się Waszymi blogami, dziewczyny :)
      Jeszcze troszkę cierpliwości C:
      Pozdrawiam,
      Fioletoowa

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. Ja również jestem po waszej stronie. Może chciałam dołączyć niedawno, ale czekanie jest według mnie nie fair, bo po to są adminkami, żeby to kontrolować. Napisałam do nich, że jeżeli chcą to mogę im pomóc, ale napisałam 4 lutego i jeszcze nie dostałam odpowiedzi więc...

      Usuń
    13. Zajmę się dodawaniem blogów do Stowarzyszenia jeszcze dzisiaj wieczorem albo jutro. W każdym razie mam nadzieję, że do przyszłego tygodnia wszystko będzie już zrobione.

      ~Nela

      Usuń
    14. Przydałoby się też odpisać na mejle.

      Usuń
  12. ile stron max?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, chciałam zgłosić, że zakończyłam swoje opowiadania pod adresem http://echo-naszych-slow.blogspot.com. Proszę o przeniesienie do "Historie zakończone".
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy