piątek, 20 grudnia 2013

Głosowanie listpadowej edycji!



Achoj kochani!
Otwieram kolejne głosowanie.
Tym razem zmieniły się nieco zasady. W komentarzach wpisujecie ocenę wybranych przez was blogów tak jak było do tej pory głosowanie w przypadku innych konkursów. Myślę, że ten sposób bardziej się wam spodoba i będzie dużo lepsze jak ankieta. Głosować można do 30 grudnia! Przypominam, że anonimowe głosy nie będą brane pod uwagę. Głosowanie tylko dla zalogowanych uczestników.
Pozdrawiam serdecznie Ross!!


Oto lista blogów na które można głosować:
8)      http://lovevsus.blogspot.com - Faceless
21)   http://dramione-story.blogspot.com- LaFinDeLaVie HarryPotter
Życzę suksesów wszystkim biorącym udział w głosowaniu!

63 komentarze:

  1. Jest możliwość zaktualizowania nowych osób, które dołączył do stowarzyszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że moja dalsza część komentarza się nie dodała xD
      Głosuje na Dia Ment, nr 20 <3

      Usuń
  2. Zaszła drobna pomyłka. Mój blog- numer 21 - ma inny link.
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/
    Ten podany należy do Icamna, który zresztą pojawi się również pod numer 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz czas na oddanie głosu :) Moim zdaniem na wyróżnienie zasługuje numerem 1. Miałam przyjemność przeczytać wszystkie opowiadanie tej autorki i wiem, że równie wspaniałe jak Mieszkańcy Śmiertelnego Nokturnu, dlatego też oddaje głos na Oli Fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam, Oli Fajna jest moim typem

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuje na nr. 19!
    Od bardzo dawna czytam jej blog, a tych którzy go jeszcze nie znają zachęcam do zapoznania się z nim . Naprawdę warto. Jest to miła odskocznia od wielu przesłodzonych Dramione :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, pomyliłam numerki ;_; Przepraszam.
      Wybieram 10!!
      Sheireen ujęła mnie swoim opowiadaniem od pierwszego rozdziału ;)
      Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę.

      Usuń
  7. Mój głos oddaje 8, czyli Faceless.:)
    Za wyjątkowe opowiadanie.
    Za zabawę słowem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem najciekawsze jest opowiadanie numer 4.
    Autorka ma bardzo ciekawe pomysły i przedstawia je w niesamowity sposób. Bardzo lubię jej styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaję głos na numer 18, na Echo Naszych Słów Damy Kier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuje na 6!! Uwielbiam miniaturki Gisi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Glosuje na nr. 2 czylina Madeline. Jej pomysly sa fantqstyczne i jest swietna przyjaciolka...

    OdpowiedzUsuń
  12. 21 http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/
    Zdecydowanie najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuję na 19 :)
    Świetny styl pisania, genialne pomysły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 21 http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/
    świetne pomysły i wgl jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój głos oddaje numerowi 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 20 :))
    A tak btw prosiłam już trzy razy, aby mój blog www.dramione-by-empiezo.blogspot.com został przywrócony do blogów aktualnych. Dlaczego dalej tkwi w zawieszonych?
    Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  17. 16 ;)
    Pozostałe są wspaniałe, jednak ostatnio Pola ujęła mnie swoim lekkim stylem.
    Avis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję na anguse. Ujęłam mnie od początku swoim pisaniem i całym blogiem. W ogóle jestem z nią prawie od samego początku :D Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, kochana!

    ~ Świąteczna Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie blogi są wspaniałe, ale uwielbiam czytać miniaturki więc głosuje na nr 6 :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem najlepsza jest LaFinDeLaVie z http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/. Świetnie pisze, lekko i stopniuje napięcie. Zdecydowanie zasłyżyła ;)
    ~Olciak

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosuję na numer 2 <3
    Jej nikt nie pobije ;3 Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Głosuję na numer 19 - Icamna,
    Jeden z ostatnich blogów Dramione, które nadal czytam. Jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej;)
    Swój głos oddaję na Face. Za oryginalność, warsztat i mnóstwo emocji, które mi towarzyszą podczas czytania jej historii. Trzymam za Ciebie kciuki Mała!;)
    A tak na marginesie, wydaje mi się, że głosowanie przez ankietę było lepszym pomysłem;) Ale to oczywiście tylko moje zdanie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    V.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    Swój głos oddaje na LaFinDeLaVie Harry Potter. Za jej pomysłowość, oryginalność i za to , że po prostu się zakochałam w jej blogu.Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie <3
    FinalLOving

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, swój głos oddaję na 18 czyli Damę Kier.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie 8 - Faceless <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak naprawdę wybór jest dość ciężki - uwielbiam zarówno opowiadanie Faceless, angusy, Damy Kier, Icamny, jak i Maury, ale jako fakt, że od dłuższego czasu opowiadanie Icamny tutaj gości, jest naprawdę dobre, a niestety zwykle przez jakieś problemy z ankietami etc. głosy są pomieszane, oddaję głos na Nią, więc:

    Głos idzie na numer 19:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja swój głos oddaje na LaFinDeLaVie Harry Potter. Dziewczyna zasługuje żeby wreszcie wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię Oli Fajną, Icamnę, oraaz angusę. Jednak dwie pierwsze dziewczyny zbierają głosy z prędkością światła, więc swój głos postawię na 4, czyli angusę.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. 4 ♥ Kocham to opowiadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Swój głos oddaję na Icammę czyli na numer 19

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie 19 :)
    Wszystkie uczestniczki piszą orginalnie i wspaniale, ale to jednak Icamna zasługuję najbardziej na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Głosuję na Icamnę, numer 19. Wszystkie osoby biorące udział w głosowaniu mają wspaniałe blogi, ale Icamna pisze już bardzo długo, pisze tak wspaniałe opowiadanie - idealne Dramione, nie przesłodzone, ciekawe. Zdecydowanie zasługuje na tytuł bloga miesiąca! :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam opowiadania Sheireen, Icamny, Favoshi, angusy czy LaFinDeLaVie HarryPotter i wszystkie zasługują na wyróżnienie, ale według mnie w tym miesiącu powinna wygrać Dama Kier i jej opowiadanie pod numerem 18, czyli Echo Naszych Słów. Jej bloga czytam mniej więcej od połowy części pierwszej i od tamtego czasu z wytęsknieniem czekam na każdy kolejny rozdział. Myślę, że warto je wyróżnić nie tylko ze względu na świetne opisy, ciekawy pomysł, dopracowane teksty czy klimatyczne sceny, dzięki którym można się wczuć w role bohaterów. To kultowe opowiadanie, jedno z najlepszych Dramione, jakie miałam zaszczyt przeczytać, niedawno zostało zakończone i można stwierdzić, że od początku do końca jest konsekwentnie idealne. Myślę, że takie dzieło zasługuje na uhonorowanie i tym głosem pragnę podziękować za nie Damie Kier ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja swój głos oddam na Madeline, czyli 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Glosuje na LaFinDeLaVie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Głosuję na nr 18, czyli echo-naszych-slow.blogspot.com– Dama Kier <33

    _______
    http://hate-that-i-love-you-dramione.blogspot.com/
    http://you-and-me-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Znalazło się tutaj kilku moich faworytów, więc mam trudny wybór, ale ... głosuję na Damę Kier z nr 18. :) Jej opowiadanie jest mistrzowskie. :)

    Pozdrawiam Lily M. ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. 21 :D Uwielbiam jej bloga , choć wszystkie są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Głosuję na nr 2, czyli bloga:
    http://wspolkochac-przyszlam-dramione.blogspot.com
    uwielbiam zarówno bloga, jak i autorkę, jest świetną osobą *-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Głosuję na nr 2 (http://wspolkochac-przyszlam-dramione.blogspot.com)
    Uwielbiam opowiadanie Madeline :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja już głosowałam ale mam pytanie/pomysł , może byście znów ogłosiły konkurs na drabble? Albo na dłuższe opowiadanie ?!

    OdpowiedzUsuń
  43. Numer 18! Zdecydowanie zasługuje na wygraną, zwłaszcza, że zakończyła już swoje opowiadanie i to jej ostatnia szansa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Numer 18 bez jakichkolwiek wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 18. Bez dwóch zdań. Kto czytał ten wie dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  46. Głosuję na numerek 9, czyli Millva. :>

    OdpowiedzUsuń
  47. znalazło się tutaj kilku moich faworytów... trudny wybór, ale ... głosuję na numerek dziewiętnaście. ;3 Kocham jej bloga. ;>
    Pozdro dla Lumosa wyżej i Dragonis xDD dobry wybór ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba wam coś nie wyszło z tym głosowaniem, bo generalnie jak każdy typuje swojego ulubieńca, to wychodzi na to samo co w ankiecie, tylko że tym razem każdy może oddać jeden głos, a nie spamować ankietę po resetowaniu routera xD

    Serio nikt nie przeczytał, że trzeba wpisywać OCENY? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytali. Ale blogów w ankiecie jest 21. Pisanie ocen dla wszystkich byłoby czasochłonne. Ja bym na to nie poszła. Zresztą tak też są oceny. Jak do dziesięciu: głosuję na tego bloga - 10. Wszystkie inne - 0. Inne wtmienione - 5. Ot co
      Jak już tak się dziwujesz, to zobacz, że dobre 7 głosów zostało dodane po czasie...
      F.

      Usuń
    2. Ale głosy dodane po czasie raczej nie będą brane pod uwagę?

      Usuń
    3. Też myślę, że nie będą brane pod uwagę (dlatego nie głosowałam, za gapowe się płaci ^^)
      Szanowna Wiedźmo, pozwól, że Cię uświadomię - zasady są zasadami, a takie głosowanie jakie tu się odbyło to jest dokładnie to samo co zrobienie ankiety w rzeczywistości, z resztą już o tym pisałam. Poza tym ja znam część ze zgłoszonych blogów i chętnie rzuciłabym dziesiątkę dwóm opowiadaniom + paru ósemki i to byłoby ocenianie blogów ;-)
      Baj de łej, nic mi do tego, co wy robicie z tym głosowaniem, ale dobrze byłoby postępować racjonalnie, zamiast zastępować ankietę... ankietą ;)

      Usuń
  49. Hej, chciałam tylko powiedzieć, że zakończyłam już pisać bloga nobody-is-immortal.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy