sobota, 22 lutego 2014

Parę informacji

Cześć!

Na początku chcę powiedzieć, że mamy sobotę, jest piękny dzień i mam nadzieję, że tak będzie przez najbliższy czas.
A teraz parę kwestii, które chciałabym wyjaśnić. Więcej w środku...


1) Przepraszam za wszystkie opóźnienia (dodanie blogów do aktualności, ogłoszenia, jakaś notka). W obecnej chwili jestem sama z Nelą, ponieważ Alex ma urlopik, a z Ross nie mam ostatnio kontaktu. Staramy się jak możemy to wszystko ogarnąć, ale potrzebujemy na to jeszcze trochę czasu. Moja sesja się już skończyła, więc postaram się w ciągu tego tygodnia to wszystko ogarnąć i wspomóc Nelę, która dopiero zaczyna.

2) Dlaczego nie odpisujemy na Wasze maile? Dokładnie z tego samego powodu, który jest wymieniony powyżej. Postaram się to nadrobić w tym tygodniu jednak uprzedzam, że w sprawie niektórych wiadomości muszę się skontaktować z Alex. Proszę ponownie o cierpliwość.

3) Coś chciałam tutaj napisać, ale już zapomniałam... :( Jakby co to dodam EDIT.

4) Wiem, że jesteście niecierpliwe (niecierpliwi?), ale chciałabym poprosić Was o zrozumienie dla nas. Już kiedyś o tym chyba wspominałam... My też jesteśmy normalnymi ludźmi i mamy swoje obowiązki. Ogromnie się cieszymy, że nasze Stowarzyszenie się rozrasta, ale czasem są takie chwile, kiedy żadna z nas nie może się zająć Stowarzyszeniem. Dlatego jeszcze raz proszę Was o wyrozumiałość dla nas.

Na teraz to wszystko. Życzę Wam udanego weekendu.

Trzymajcie się!

Poem

PS. Sprawa konkursu: Niedługo zostanie dodany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy