sobota, 7 grudnia 2013

Listopadowa edycja blog miesiąca!

Hej kochani!
Zapraszam na kolejną edycję listopadową bloga miesiąca.
Ponieważ ostatnim razem było sporo  zgłoszeń, które nie spełniały warunków przypominam jeszcze raz:
 1)zgłoszenia składamy na adres stowarzyszenie.dhl@gmail.com
2)w zgłoszeniu podajcie dokładny adres bloga, pseudonim autorki, oraz powód dla którego zgłaszamy bloga.
3)Można zgłosić max 5 blogów
4)zgłoszenia przyjmuje do dnia 20 grudnia!
  
Życzę wszystkim powodzenia!

Tymczasem jak znosicie śnieżycę? Powoli mam dość śniegu, ale mniejmy nadzieję, że nie będzie tak źle, chociaż to   dopiero początek a już mam dość.
Ściskam wszystkich mocno!

pozdrawiam serdecznie Wasza Ross.

4 komentarze:

  1. Dopiero początek śniegu, jeszcze co najmniej cztery pełne miesiące białych krajobrazów, także nie ma co narzekać (póki co :D).
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napadało nieźle w piątek, a jak się teraz wyjdzie na zewnątrz mam wrażenie, że nadchodzi wiosna, a nie zima :D Coś słabo z tym śniegiem w tym roku. Mam tylko nadzieję, że nie utrzyma się tak długo jak poprzednim razem... :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uch. śnieżyca taka była w sobotę u nas w poznaniu że myślałem że dachu pourywa. ;p Nie dało się w ogóle wyjść z domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, pamiętacie jeszcze o ocenialni?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy