czwartek, 17 października 2013

[EDYCJA 13] Głosownie!

Serdecznie witam Was!

Zanim zacznę swój wpis, chciałam Was zaprosić do zajrzenia TUTAJ. Rosmaneczka opublikowała w poprzedniej notce (z wczoraj, tak przy okazji) wyniki swojego konkursu "Blog Miesiąca".

A teraz coś, na co czekałyście :)

GŁOSOWANIE NA NAJLEPSZE - WEDŁUG WAS - DRABBLE!

Dwa dni temu zakończyłam zbieranie prac, które oddaję w Wasze dłonie :) Niezmiernie się cieszę, że w konkursie wzięło udział tyle osób! Każdy ma szansę na wygraną, a to wszystko zależy od Was. Prace są publikowane w kolejności alfabetycznej.

Jakie są zasady?

Głosujemy, będąc zalogowanymi na blogspocie pod tą notką.
Skala ocen 0-5 (w grę nie wchodzą połówki, ani ćwiartki).
Po zakończeniu głosowania będzie wyciągana średnia arytmetyczna z Waszych ocen.

Proszę o uzasadnienie oceny. Np. "Podobało mi się. Pomysł bardzo ciekawy, nie spodziewałam się takiego spojrzenia na parring Dramione." Ale też oceny nie muszą być jakieś długie. Wystarczą 4-5 zdań (może nawet mniej). W końcu to tylko 100 słów :)

Głosujemy do 3 listopada 2013. Wyniki jednak mogą się pojawić koło 10.11, gdyż mam 7.11 bardzo ważne kolokwium, do którego muszę się przygotować. I przy okazji muszę podliczyć oceny.

36 komentarzy:

  1. Szczerze? Drabble jest trudną formą, dlatego spodziewałam się raczej kiepskiego wyniku (co prawda nie liczyłam słów, ale...), jednak się miło zaskoczyłam. Owszem były lepsze i gorsze, ale kilka z nich mi się podobało. Są to z pewnością: "Kobieta, która poniosła porażkę", "Oryginalne oświadczyny Draco", "Realia" i "Światełko w Mroku".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam drabble.
    Były lepsze i gorsze.
    Najbardziej podobały mi się:
    "Oryginalne oświadczyny Draco"
    "Nigdy jej nie powiedział"
    "Kiedyś"
    "Drabble 2"
    Nie potrafię wybrać, które jest najlepsze. Dlatego oceniam każde z nich na 5. Reprezentują sprzeczne style. Ale i tak mi się podobają. Na pewno do nich wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko...
    Po pierwsze nie wierzę, że zapomniałam wysłać pracy, ale pomińmy już ten fakt... xD

    Po drugie nie sądziłam, że dosłownie każde Drabble mi się spodoba... :)
    Każdy z osobna ma w sobie "to coś" i trudno mi sobie wyobrazić, że mam wybrać którekolwiek z nich najwyżej.
    Jedno odrobinę się wyróżniło, mianowicie "Oryginalne oświadczyny Draco", które rozbawiły mnie do łez... : D
    To było świetne, rzeczywiście to są oryginalne zaręczyny. :P
    Ostatnie Drabble również mi się spodobało. Piszę Dramione w takim klimacie i przeczytanie tego bardzo, ale to bardzo mi pomogło, bo teraz jeszcze bardziej i kształtniej wyobrażam sobie Bitwę o Hogwart w moim wykonaniu :) Bardzo dziękuję za to autorce, bo dzięki niej uzyskałam inspiracje, nie tylko z filmików :* Nie mówię tu oczywiście o kopiowaniu, broń Boże. Akurat jestem honorową osobą i nie kradnę cudzych prac.
    Które jeszcze mi się spodobało... Na pewno z perspektywy Astorii :D Jestem zagorzałą fanką Dramione i po prostu czytając ostatnie zdanie miałam uśmiech od ucha do ucha :D
    No i Draco, patrzący z ostatniej ławki na ślub Rona i Herm. To było strasznie słodkie, ale z jednej strony i przygnębiające. Strasznie mi się go żal zrobiło w tym momencie, a potrafię przeżywać to, co bohaterzy.
    Mała scenka nad grobem Malfoya również mnie przytłoczyła jak i wzruszyła na maksa. Kiedyś czytałam podobne Dramione tylko było na odwrót i się bezceremonialnie poryczałam. <3 Piękne.
    Odebranie syna przez Dracona i obserwowanie jak Scorpius żegna się z córką Herm było również słodkie. Wypowiedź Malfoya do syna była wprost genialna.
    List do Dracona... matko, to też było bardzo ładne. Pamiętam, że kiedyś czytałam podobną miniaturkę, tylko tym razem Draco pisał list. Później chyba było coś o tabletkach nasennych połkniętych przez niego. List przed tym schował do szuflady, więc Herm go nigdy nie dostała. To wzięło moje serducho tak jak to Drabble <3 :)
    "Sam-Wiesz-Kto" również świetne, a błyskotliwość Luny była wprost genialna :D Gratulacje dla autorki! ;)

    Jak dla mnie wszystkie prace nawet tych, które nie wyróżniłam były genialne i nie potrafiłabym wybrać jednej. Są zbyt cudne, by jednej dać 5 punktów a drugiej 4 czy 3.
    Każde ale to KAŻDE oceniam na 5 :)

    Ech... musicie mi wybaczyć...(to moje zbyt wielkie zadufanie do Dramione...<3)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych sukcesów w Drabble jak i innych większych opowieściach! :) Drabble wyszły wam Wybitnie :P

    ~ Pure - Blood Princess

    P.S. - Nie muszą być długie, ale ja nie potrafię pisać krótszych :D Klika osób chyba nawet o tym wie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście przypadły do gustu trzy Drabble:
    - Kobieta, która poniosła porażkę 5/5 Moim zdaniem pomysł bardzo oryginalny i taki inny. Generalnie bardzo przyjemnie mi się to czytało.
    - Oryginalne oświadczyny Draco 5/5 To chyba moje ulubione Drabble. Czytając to przez cały czas uśmiechałam się do monitora. Naprawdę bardzo mi się spodobało.
    - Realia 5/5 Co tu dużo mówić, to Drabble jest po prostu boskie. Szczerze rozwaliło mnie to, ale w bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu, Naprawdę bardzo ciekawy pomysł.
    Oczywiście wszystkie inne prace też są wspaniałe i autorkom należą się duże barwa, no ale mnie akurat te trzy Drabble spodobały się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, osobiście uważam że chyba najlepsze z tych Drablle to oryginalne oświadczyny Draco, i Realia są naprawdę wspaniałe, i nie spodziewałam się że ktoś wpadnie na taki genialny pomysł :) Są fantastyczne, oba dostają od mnie 5/5 punktów,

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, bardzo podobają mi się: Drabble 2, Mezalians. Oryginalne oświadczyny i Pożegnanie. Jeżeli miałabym oceniać w skali 1-5 to dałabym tak:
    Drabble 2 - 4/5
    Oryginalne oświadczyny - 4/5
    Pożegnanie 5/5
    i Mezalians 6/5, bo absolutnie podbił moje serce.

    Właściwie ciężko mi skomentować te utwory, ale wiem, że Mezalians ma w sobie to coś co lubię w Drabble :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem, drabble to bardzo ciekawa forma. :P Krótkie, zwięzłe i na temat, a do tego zwykle zostawia jeszcze pole do popisu czytelnikowi. Można samemu wymyślić, co było dalej. ^^
    Mnie najbardziej przypadły do gustu:
    "Drabble 2" - daję za to 5. Ciekawa forma, zwięzłe i z humorem. :D
    "Kobieta, która poniosła porażkę." - także daję 5! :D Od początku myślałam, że będzie to Herm, dlatego cieszę się, że później okazało się, iż jednak to nie ona. ^^
    "Oryginalne oświadczyny Draco" - cały tekst emanuje specyfiką relacji Granger - Malfoy. :P To takie do nich podobne... Również daję 5.
    "Światełko w mroku." - I kolejne 5. xD Piękny tekst, pełne uczuć, emocji... A tytuł idealnie dopasowany. :D
    I mam jeszcze takie małe pytanko: Kiedy ukażą się wyniki? :3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ana M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi spodobało się drabble " Oryginalne oświadczyny Draco" daje 5/5

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej przypadł mi do gustu ,,Dowód męskości" i , za co daje 5/5!
    Czytając wszystkie drabble po kolei, to właśnie ten zapadł mimo najbardziej w pamięć. Pokazano prawdziwego Dracona i całość się mile czytało :)
    ~Salvio

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz moje typy:
    Drabble 2- proste dosadne i słodkie ;D 4/5
    Kobieta, która poniosła porażkę- bo miało niespodziewane zakończenie- 4/5
    Realia- Bo nie rozbawiło o drabble :D Chyba najzabawniejsze z wszystkich. 5/5
    Oryginalne oświadczyny Draco 5/5- naprawdę były oryginalne tak samo jak odpowiedź Hermiony, niebanalny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie drabble wyszły naprawdę świetnie, jednak mam swoje typy :)
    Oryginalne oświadczyny Draco - 5/5- świetny pomysł, nawet mnie rozbawiło.
    Kobieta, która poniosła porażkę- 5/5 - oryginalny pomysł, nie przypuszczałam, że chodzi o Astorie.
    Pożegnanie- 4/5 - ścisnęło za serce i w oczach pojawiły się łzy :)
    Sam-Wiesz-Kto- 4/5 - tu rozwaliła mnie Luna :D
    Chyba tyle.

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Drabble to bardzo trudna forma, bo trzeba ująć emocje, bohaterów i ten typowy element zaskoczenia w zaledwie 100 słowach. Mnie spodobały się niestety, tylko dwie drabułki, "Oryginalne oświadczyny", jako kwintesencja drabble, dostaje ode mnie okrąglutkie 5/5 i "Kobieta, która poniosła porażkę" za to, że nie byłam do końca pewna, o której kobiecie opowiada, Pansy (za dużo fandomu, za dużo fandomu) czy właśnie Astorii, otrzymuje 4/5.
    I mam jeszcze takie malutkie wyróżnienie dla "Sam-Wiesz-Kogo" za Lunę i jej refleks :) 3/5

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam wszystkie o moje serce podbiło kilka Drabble. Raczej moje, bo sama też napisałam, nie będzie w pierwszej 3 na pewno, ale ja tu właśnie napisze 3 najlepsze, które otrzymują ode mnie po 5!
    "Oryginalne oświadczyny Draco" - chyba nie musze pisać dlaczego bo inne czytelniczki już to zrobiły idealnie ;P
    "Drabble 2" - lekkie, słodkie i kochane <3
    "Drabble 4" - nie wiem czemu nikt wcześniej tego nie wymienił, ale dla mnie cud, miód, malina <3

    AAAA! no i jeszcze "Realia" to też otrzymuje ode mnie 5! :P
    Czyli jednak 4 Dramione podbiło moje serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okay, po kolei.
    Drabble 2 5/5 - Po prostu boskie xd Tak fajnie, miło się czytało ;)
    Drabble 3 4/5 - Czytałam kiedyś podobne, tylko była to dłuższa miniaturka i to Rose gadała z Hermioną, bo bała się jak zareaguje Ron.
    Kiedyś 4/5 - Trochę smutne, ale na prawdę śliczne, że tak to nazwę.
    Kobieta, która poniosła porażkę 5/5 - Do końca byłam przekonana, że chodzi o Pansy. Na prawdę fajny pomysł, żeby przedstawić to z perspektywy kogoś innego.
    Mezalians 4/5 - Nie lubię takiego Lucjusza, a chyba nie ma opowiadania, w którym Lu byłby pozytywnym bohaterem.
    Nigdy jej nie powiedział 4/5 - Piękne. Po prostu piękne :)
    Oryginalne oświadczyny Draco 5/5 - Śmiałam się przez dobre 2 minuty xD Ciekawy sposób na oświadczyny, na prawdę xD
    Pożegnanie 4/5 - Smutne. Ale piękne.
    Sam-Wiesz-Kto 4/5 - Luna mnie rozwaliła xD
    Światełko w mroku 5/5 - Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, ile tu prac – nie spodziewałam się takiej ilości. Brawo za odwagę i kreatywność, dziewczyny ^^ Ok, a teraz ocenię i skomentuję wszystkie prace, bo każda zasługuje na kilka słów.

    Bo to już koniec — 2. Wybacz, że dałam tylko tyle, ale tekst zdawał mi się chaotyczny i nie udało mi się poczuć dramatyzmu rozgrywanej tam sceny.
    Dowód męskości — 4. No, pomysł odważny i bardzo ciekawy. Co prawda zahaczył o absurd, ale z gracją, że tak powiem. Dzięki za wywołanie uśmiechu na twarzy ;)
    Drabble 1 — 2. Jak dla mnie pomysł dość oklepany, cmentarz, śmierć ukochanego, smutek. Czyli nic nowego. Przyznam, że niezbyt mnie to poruszyło.
    Drabble 2 — 5. Piękne :) Obrałaś nietypową, ale bardzo ciekawą formę. Cenię sobie taką oryginalność.
    Drabble 3 — 5. Super! Tekst przyjemny i poruszający.
    Drabble 4 — 2. Wiem, że klimat miał być komediowy, ale moim zdaniem poszedł on za daleko, przez co tekst nie wywoływał we mnie większych emocji.
    Kiedyś — 3. Całkiem ładnie opisana historia, ale brakuje mi tu większej głębi.
    Kobieta, która poniosła porażkę — 5. Wow, to drabble na pewno wyróżnia się w tłumie. Perspektywa Astorii to interesująca odmiana. W ogóle jej historia wyszła przejmująco. Aż szkoda, że musiałaś ją zamknąć w tak małej ilości słów.
    Mezalians — 3. Koncepcja ciekawa, ale mam wrażenie, że tekst wypadł… sucho. W dialogach brakuje naturalności.
    Miłość? — 2. Napisałaś to całkiem ładnie, ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że tekst jest banalny. Słowa zostawionej dziewczyny, nic specjalnie odkrywczego, nic specjalnie poruszającego.
    Oryginalne oświadczyny Draco — 4. Przyznam, że przy końcówce się uśmiechnęłam. Pomysł dziwaczny, ale oryginalny. Dobra robota ;)
    Pożegnanie — 3. Historia jest w porządku, ale dość banalna.
    Realia — 5. Przyznam, że ta historia ma coś w sobie. Plus za zaskakującą końcówkę.
    Sam-Wiesz-Kto — 4. Podobało mi się. Bardzo fajny przekręt słowny, że tak powiem ;)
    Świat jak droga, nieprzewidywalny — 3. Historia całkiem fajna, choć uważam, że stworzyłaś przesadnie dramatyczne zdania.
    Światełko w mroku — 5. Opisałaś to wszystko w fajny, malowniczy sposób i nie miałam wrażenia, że przesadziłaś z poetyckością. Brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drabble 3
    Oryginalne oświadczyny Draco
    Realia
    Światełko w mroku
    5/5
    Te króciutkie opowiadanka powaliły mnie na kolana najbardziej ze wszystkich .
    Z 2 i 3 troche sie pośmiałam jednak najbardziej za serce chwyciła mnie historyjka Drabble 3 jako jedyne które mnie wzruszyło ;]

    Bo to już koniec
    Dowód męskości
    Drabble 1
    Kobieta,która poniosła porażke
    Nigdy jej nie powiedział
    Sam-Wiesz-Kto
    4/5
    Też świetne opowiadanka ,ale jednak zabrakło w nich jakiejś magii,ale i tak są świetne.
    Drabble 2
    Drabble 4
    Kiedyś
    Mezalians
    Miłośc ?
    Pożegnanie
    Świat jak droga, nieprzewidywalny
    3/5
    Bardzo fajne jednakże można by coś w nich dopracować
    Nie lubię oceniać i mam nadzieję że autorzy poszczególnych Drabble sie nie obrażą.
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podobała mi się praca Miłość? ciekawa myśl i pomysł bardzo mi się to podobało dlatego głosuję na tą pracę

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobało mi się
    - Oryginalne oświadczyny Draco
    - Kobieta, która poniosła porażkę
    - Dowód męskości

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie teksty miały to coś, jednak był kilka, które podbiły moje serce nieco bardziej, może jest to związane z moim raczej dobrym humorem i nie zgrałam się ze smutniejszymi tworami; na 5 oceniam "oryginalne oświadczyny draco" - jak dla mnie bezkonkurencyjny lider; drabble 2, drabble 4

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej przypadły mi do gustu :
    1. Kobieta która poniosła porażkę
    2. Drabble 3
    3. Bo to już koniec.
    Poukładałam to według oceny.
    Drabble to bardzo trudna forma, bo chodź nie zmierzyłam się z nią to przewiduje iż wymaga naprawdę sporego doświadczenia, wyobraźni ale także umiejętności dobrego operowania językiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Teksty przeczytałam już wczoraj, ale teraz ocenie, bo dopiero widze, które mi najbardziej zapadły w pamięć i wyróżniały się spośród innych.
    Przede wszystkim, numer jeden jak dla mnie - "Kobieta, która poniosła porażkę" zaskakujące i nieprzewidywalne, 5/5!
    Druga pozycja to "Oryginalne oświadczyny Draco" również 5/5, zawierało to, co najbardziej lubie w Dramione, czyli ich przekomarzanie ;).
    Kolejne miejsce "Sama - Wiesz - Kto", bardzo zabawne, cała Luna ;) 4/5.
    "Realia" także 4/5 za ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, tu Empiezo, już kolejny raz zwracam się z prośbą o przywrócenie mnie do listy blogów aktualnych. Mogłybyście to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwaga, nadchodzi jędza :D

    Nie będę oceniać wszystkich opowiadań, ponieważ część z nich w sumie nie wniosła niczego do tematu - trochę smętnych rozmyślań bez jakiejkolwiek akcji albo chociaż puenty, a przecież można było zmieścić w tych stu słowach coś, co choć trochę zagrałoby na emocjach.
    Jednak chciałabym wyróżnić kilka z nich, mianowicie :
    Drabble 3 - za ciekawy, oryginalny pomysł, który na swój sposób zapadł mi w pamięci. Daję 4, bo nie podoba mi się ostatnie zdanie, które rujnuje rytm opowiadania.
    Oryginalne oświadczyny Draco - również ciekawy pomysł, najważniejsze jednak, że wywołał na mojej twarzy UŚMIECH, czyli generalnie tekst zagrał na emocjach. O to chodzi. A więc z mojej strony 5.
    Realia - może odrobinę dziwaczna koncepcja, jakby spojrzeć na to z boku (Draco podniecający się widokiem fotografii Hermiony), ale całość stworzyła iluzję, którą zniszczyło ostatnie zdanie i ode mnie za to 4.
    No i jedno wyróżnienie, za które ktoś może zechcieć skopać mi tyłek, mianowicie Sam-Wiesz-Kto. Temu opowiadaniu daję 2, za wykorzystanie pomysłu z internetowego mema (mianowicie screen rozmowy : "-Zakochałam się.
    -W kim?
    -W sam-wiesz-kim.
    -Wtf, w Voldemorcie?O.o"
    Czytając komentarze, w których ludzie uznawali to Drabble za niesamowicie śmieszne przypomniało mi się, jak przez dwa dni brechtałam się z tamtego mema. W dodatku język opowiadania jest słaby, także moim zdaniem dwója jest tu odpowiednią oceną.
    Po prostu jestem chyba nieodpowiednią osobą w niewłaściwym miejscu, bo wszystko byłoby fajnie, gdyby nikt z czytających nie znał owego mema, także sorry za zepsucie zabawy :]
    Ode mnie to wszystko, reszty opowiadań nie będe oceniać, bo nie chcę im zaniżać średnich.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia :-)
    Wiedźma Face.

    OdpowiedzUsuń
  24. no to tak. Drabble numer 12 według mnie zasługuje na 5.:) Dlaczego? Ponieważ idealnie odzwierciedla to Dramione, które znamy ze szkoły. Dwójka wyzywających się wrogów. Fajnie ukazany narcystyczny sposób widzenia Draco przez samego siebie. Tak samo jak zdanie Hermiony o nim, co daje nam piękną kontrastową wypowiedź. Duża dawka humoru, śmiałam się jak szalona przez pięć minut.

    Następne Drabble, które mi się spodobało i które według mnie zasługuje na 5 to numer 15. Następna humorystyczna anegdotka. Idealnie odzwierciedla naiwność i niewinność Luny. Do tego plus za ukazanie złości na samą siebie przez Mionkę. I za ukazanie rozmowy z przyjaciółką.;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze, ewidentnie: "Kobieta która poniosła porażkę" -dlaczego ? Sama nie wiem, po prostu mi się spodobało, ale jedźmy dalej.."Drabble 2" mi się też spodobało, było takie smutne, a ja lubie takie dramaciki..."Nigdy jej nie powiedział", było fajnie i "Pożegnanie", aż się wzruszyłam !

    Dla mnie jednak powinno wygrać "Kobieta która poniosła porażkę"

    Sama wczoraj napisałam, zupełnie przypadkowo Drabble, dopiero gdy skończyłam zorientowałam się, że to ma 100 słów, ale trudno się mówi, no nie ?

    Pozdrawiam,
    Vulnera

    http://dramione-innahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra jak już oceniać, to oceniać na całego.

    1. Tradycyjne podejście do tematu. Brak rzucających się w oczy błędów. Ogólnie ładne, ale trochę nudne. 2/5
    2. Mam dość udowadniania przez Draco jego męskości, dlatego szczerze przepraszam autorkę, ale to drabble w ogóle do mnie nie przemówiło. Jednak będąc obiektywną stwierdzam, że nie jest źle, oprócz bardzo popularnego początku i źle dobranej końcówki. Biorąc pod uwagę, że ten tekst nie przekracza stu słów... Cóż... 2/5
    3. Czytając ten tekst przypomniały mi się dwie z moich ulubionych miniaturek: "Ból" oraz "Miłość boli". Niestety nie wpływa to pozytywnie na ocenę tego drabble, który wypada na tym tle bardzo blado. Z bólem serca 3/5
    4. Warto tworzyć coś nowego, dotąd niespotykanego. Nigdzie indziej jeszcze nie spotkałam się z taką formą, jeszcze dobrze napisaną, ale... Chyba pisanie ciągłym tekstem jest trudniejsze, dlatego 4/5
    5. Ostatnie zdanie jest źle napisane. Ogólnie ładnie, ale jakoś całośc mnie nie chwyciła za serce. 3/5
    6. Język woła o pomstę do nieba, czego uwypuklenie w tak krótkim tekście jest sporym osiągnięciem. Ale chyba nie o taki sukces ci chodziło. Przepraszam, bardzo przepraszam, ale nie mogę inaczej: 1/5
    7. Wszystko ładne, wspaniałe, chwytające za serce, ale niepozostające w pamięci. Po prostu zwyczajny, dobry tekst, dlatego 3/5
    8. Ten tekst zapadł mi w pamięci, ale nie wiem co zrobić, bo pojawiają się błędy interpunkcyjne. Nie wiem czy je chrzanić, czy nie... Najchętniej dałabym 4.5, ale nie mogę... Wybacz: 4/4
    9. Dobrze napisane, bez błędów. Tylko zwyczajne. Mając tyle tekstów normalne jest ich porównywanie i wybieranie faworytów. Dlatego z bólem: 3/5
    10. Wiele użytych słów mi się nie podobało. Psuło klimat. Do tego kilka błędów. Niestety: 1/5
    11. Sam pomysł nawet dobry, ale wykonanie... Nie wiem czy się śmiać, czy płakać. 1/5
    12. Przez cały czas uśmiechałam się do monitora. Wspaniały pomysł! Gdyby jeszcze ta forma była taka idealna... A wystarczyło poprawić przecinki, sprawdzić tekst. Przepraszam, ale postanowiłam, że błędy również będę brała pod uwagę, wystawiając ocenę końcową. 4/5
    13. Sam list ładnie napisany, ale nie mam bladego pojęcia o co w nim chodzi. Wiem, że 100 słów to ogromne ograniczenie, ale czytelnik musi zrozumieć poczynania bohaterów, w tym przypadku Hermiony. 2/5
    14. Doszliśmy do mojego zwycięzcy. Błędów się nie dopatrzyłam, a treść wbiła mnie w fotel. Ogromna siła oddziaływania w tych kilku słowach. Gratulacje! 5/5
    15. Każdego śmieszy co innego, ale to nie przypadło mi do gustu. Jeszcze przeczytawszy komentarz Faceless nie mogę zrobić nic innego, jak ocenić to na: 2/5
    16. Funkcjonuje takie słowo jak "nieprzyjaźń"? Niestety mogło to być o wiele lepiej napisane. 1/5
    17. Bezbłędnie napisane, nastrojowe. Naprawdę dobry tekst. Ale zastanawiam się czy chciałoby mi się do niego wracać? Chyba nie... Przepraszam, bo sam tekst jest bardzo dobry. 3/5

    Oceny są jak najbardziej subiektywne. Każdemu podoba się co innego. Mnie ujęły „realia” ;-) Dla mnie jest to zwycięzca. Gratuluję wszystkim biorącym udział w konkursie. Napisanie dobrego tekstu w 100 słowach to nie lada wyzwanie. Pozdrawiam!

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja głosuje na "Oryginalne oświadczyny Draco"!!
    Jak dla mnie to najlepsze Drabble ! Przez cały czas się uśmiechałam daje 5/5

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem na nie. Przy każdym.
    Drabble to cholernie ciężki orzech do zgryzienia. Nie każdy powinien się brać za pisanie drabułek, a szczególnie autorki powyższych prac. Nie chcę nikogo urazić! Blogi niektórych z Was czytam - są na naprawdę dobrym poziomie. Dużo im brakuje do "perełek", ale jest dobrze.
    Gdybym miała wybrać i ocenić jedno, to "Oryginalne oświadczyny Draco" były całkiem przyzwoite. 4/5 za brak tego czegoś, co znajduję w innych drabble.
    Przed następnym takim "wybrykiem", radziłabym zajrzeć na fora literackie i przeczytać opinie ludzi, którzy znają się na rzeczy. Zobaczycie, co jest złe, a co "zjadliwe".

    Życzę powodzenia w kolejnych konkursach, Czytelniczka X

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam, iż "Miłość?" jest blogiem, który najbardziej przypadł mi do gustu. Jest bardzo ciekawy, emocje współgrają z wydarzeniami. Blog jednym słowem uzależnia. Nie jestem jakąś wielką fanką Harry'ego Pottera, lecz dzięki niemu (blogowi) zmieniłam swoje nastawienie. Według mnie opowiadanie jest PER-FECT.
    Oceniam na 5.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje serce podbiły "Realia", ta końcówka... 5/5
    Następnie "Oryginalne oświadczyny Draco", za klimat i nieprzeciętny humor, daję również 5/5.
    "Sam-Wiesz-Kto"... Fajny pomysł, ale zaaranżowanie go... 3/5
    Podobały mi się też "Drabble 3" i "Bo to już koniec". Obydwóm daję 4/5.
    "Miłość". Myślałam, że coś z tego wyjdzie, jednak zdaniem "Jak całuje się z inną.", moja sympatia do tego tekstu uleciała. Ocenię na 2/5, nie wiem, czy to się w ogóle liczy.
    "Kiedyś" daję 4/5. Ciekawie, zwięźle... :)
    Pozdrawiam,
    Cave

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy planujecie dodać nowe blogi? :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeeeee zakochałam się w ''Drabble 2'' <3 <3 <3 ocena : 5/5 + wielki szacunek dla autorki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim ulubieńcem zostało Drabble 3, ma w sobie to coś <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy