środa, 16 października 2013

Witajcie kochani!

Pojawiam się w koncu żeby opublikować wyniki, które na pewno są już wam znane.
Pierwszą niekwestjonowaną zwyciężczynią jest :

Princes Expecto (29% głosów)

II miejsce:
 Sheireen Nightshade (25% głosów)

III miejsce:
Icamma (16% głosów)

Wszystkim serdecznie gratuluje.
Zwyciężczynie proszę o kontakt na prywatny adres : renatka00-83@tlen.pl
Postaram się przygotować profesjonalny wywiad, który mam nadzieję że was zainteresuje.

p.s.
Jak przygotowujecie się do nadchodzącej zimy?

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom! Mam nadzieję, że każda cieszy się z wyróżnienia :)
    Już nie mogę doczekać się wywiadu... :D

    Pozdrawiam Wszystkich serdecznie!

    ~ Pure - Blood Princess

    P.S. - Z trudem, ale jakoś idą przygotowania :D Mam nadzieję, że ta zima nie będzie długo trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję Sheireen i Icammie (jestem fanką obu z nich i wybór odpowiedniego ulokowania głosu był trudny - w końcu poszło na I. W następnym miesiącu głosuję na S :)). Dziękuję też wszystkim 146 osobą, które na mnie głosowały! Jesteście niesamowici!

    PS Email już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie otrzymałam emaila;)
      czy możesz wysłać jeszcze raz?

      (ross)

      Usuń
    2. Skopiowałam email i jest identyczny jak podany, więc nie wiem co jest źle. Spróbuję jeszcze raz za sekundę, ale jak znowu nie dojdzie to napiszcie do mnie na princessexpecto@gmail.com :)

      Usuń
  3. Gratki :D
    Ja osobiście głosowałam na Icammę :D
    Ale zgadzam się, wybór był trudny, choć ja absolutnie jestem zakochana w "Lubię gdy jesteś obok"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :D Długo nie mogłam zdecydować czy zagłosować na Icammę czy Sheireen. :)

      Usuń
  4. Oj.. wywiad na pewno będzie interesujący!
    Ja również gratuluję zwyciężczyniom ;D Już nie mogę się doczekać. Jeszcze raz gratulacje w szczególności dla Princess Expecto oraz oczywiście Sheireen i Icammany ! ;d
    Pozdrawiam
    Victorie la Roulette

    PS Co do zimy.. to byłabym wdzięczna, jakby już nadeszła... nienawidzę błota xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiadu już nie mogę się doczekać ;>
    A co do tej zimy to mam już kocyk, kakało w zapasie i dobrą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje zwyciężczyni, ale także Icammie i Sheireen!
    Dla mnie wszystkie zwyciężyłyście :)
    ~Salvio :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim trzem! :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :)
    I przy okazji chciałabym się dowiedzieć, kiedy będą wyniki/głosowanie na drabble? :D
    Ciepło,
    Ew

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja takżę gratuluję zwycieżczyniom, chociaż ja głosowałam na inny blog, "Nowe Oblicza" - Vivian Malfoy. Jej blog mnie urzekł, ale te blogi które wygrały, również czytam ! I gratuluję wygranej, naprawdę.

    Pozdrawiam,
    Vulnera

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy