wtorek, 24 września 2013

Blog miesiąca Edycja III!






Blog miesiąca: Edycja III (wrzesień)
Na początek przepraszam tych, co czekali na kolejną rundę.
Ostatnio było sporo na głowie więc startujemy z małym opóźnieniem.
Zasady oczywiście znacie.
Głosujemy do 3 października 2013 roku.
Na adres: stowarzyszenie.dhl@gmail.com
wysyłacie zgłoszenia w których podajecie:
a) 5 wybranych przez siebie blogów.
b) nicki autorki i swoje
c) Dlaczego właśnie wybraliście te blogi a nie inne!

Mam również sporo pomysłów żeby wywiady były ciekawsze niż do tej pory i mam nadzieję, że wam się spodobają! Tym razem włożę w to sporo pracy i czasu! Zmieniły się też zasady głosowania, ale o tym w następnej części.

Pozdrawiam serdecznie w tej jesiennej atmosferze.
Czy zauważyliście, że jak na jesień to jest dość ładnie?

P.s.
przypominam również o konkursie Drablle organizowanym przez Poem!
Więcej na poprzedniej notce!




2 komentarze:

  1. Ładnie? To chyba nie na wschodzie :D Poza tym wiatr 10 m/s to chyba nie należy do warunków atmosferycznych z grupy "ładnie" :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm albo ja jestem ślepa, albo mój blog wciąż się nie wyświetla w aktualnościach. Ostatnią notkę dodałam wczoraj i nic nie widzę. Czy to z blogiem coś nie tak?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy