sobota, 21 września 2013

[EDYCJA 13] Konkurs DRABBLE DHL

Witam Was tej pięknej, pochmurnej soboty - a przynajmniej u mnie - i zapraszam Was do przeczytania tego posta, którego autorką... jestem po prostu ja. Poem. :-D

Tak, jeszcze żyję, mimo że zaczęły pojawiać się pogłoski, insynuacji na temat mojego domniemanego zniknięcia (chciałam użyć słowa "śmierć", ale myślę, że kwestię tego poruszę w innym poście). Zaprzeczam więc temu, iż mnie nie ma na Stowarzyszeniu. Byłam, jestem i, jak na razie, będę. No, chyba że Alex i Ross się wkurzą i mnie wywalą, ale to już inna inszość. Bywa tak, że działam tutaj incognito, co sprawia, że mój boss może nie wiedzieć o moim czynnym zaangażowaniu na S-DHL. Może mi kiedyś wybaczy... <myśli>

Ale przejdźmy do tematu... :-D

Od jakiegoś czasu chodzą za mną "różnej wszelakości" pomysły dotyczące Dramione. Opowiadania, konkursy, meetingi, briefingi, quizy... Naprawdę: wszystko, co mi przychodzi do głowy dotyczy naszego ulubionego parringu, więc dochodzę do wniosku, że coś z moją psychiką jest już nie w porządku, skoro wszystko - dosłownie! - kojarzy mi się z DRAMIONE.

A więc - tak, wiem, że nie zaczyna się zdań od "więc", dlatego zaczynam od "a" - zapraszam Was do wspólnej zabawy!

!!!KONKURS!!!

O co chodzi?

Chodzi mi o to, by napisać drabble na temat Dramione.

Proste?

Myślę, że tak :)

Zasady konkursu:
- praca ma zawierać 100 słów; oczywiście tytuł się nie liczy
- pomysł dowolny: możecie opisać ich miłość, słowne potyczki, kłótnie, nienawiść... Cokolwiek, byle dotyczyło Dramione
- udział w konkursie może wziąć KAŻDY - nie musisz być autorem bloga, by móc napisać pracę konkursową :)
- termin wysyłania prac: do 15 października 2013 do północy (to tylko 100 słów, więc mam nadzieję, że nie trzeba będzie wydłużać tego terminu)
- prace wysyłamy na adres: stowarzyszenie.dhl@gmail.com;
w tytule maila wpisujemy "DRABBLE DHL" oraz nick autora
- proszę o wysyłanie prac w dokumencie tekstowym Word.

To wszystko! :)

Zależy nam, by jak najwięcej osób wykazało się swoją kreatywnością :) 
100 słów to nie jest 10 stron a4, dlatego zachęcam wszystkich - naprawdę wszystkich! - do naszej wspólnej zabawy! :)

Pozdrawiam serdecznie i powodzenia!

Poem

35 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, chyba wezmę udział :D
    Mam tylko pytanie, mianowicie, czy byłaby taka możliwość przekroczenia odrobinkę tych stu słów? Pytam się tak na wszelki wypadek, bo czasem potrafię się rozpisać xD

    Pozdrawiam! :)

    ~ Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drabble ma mało wymagań, ale najważniejszym jest właśnie te 100 słów. Nie można ich przekraczać ;)

      Usuń
    2. Dzięki, to postaram się napisać należycie dobre Drabble :P

      Usuń
  2. Poemciu, możesz wyjaśnić też liczenie słów, bo często się spotykam, że ludzie nie liczą spójników, a w sumie myślę, że dużo ludzi nigdy nie pisało drabble (tudzież ja).
    Ehh... Twój boss Ciebie nie wyrzuci, jak śmiałby? :P własną babcię?! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Word przydatną pomocą jest :)
      Expecto-Yoda xd

      Drabble najwygodniej pisze się zerkając na liczbę słów wg edytora tekstu. Spójniki jak najbardziej się liczą :)

      Usuń
    2. Word liczy każda spację, a to się nie liczy.

      Usuń
    3. Guzik prawda :) Jak się ma ustawione znaki to jasne, że liczy. Ale jak ma się ustawione słowa to liczy słowa, a nie spacje.

      Usuń
  3. Yeyeyeye *rozgrzewa palce*
    Czy jest jakaś komisja konkursowa, czy będzie głosowanie? :D
    I rozumiem, że sto słów ma być według edytora tekstu, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym, w jaki sposób będziemy głosować dowiecie się w dniu publikacji prac konkursowych. Wynika to z tego, że jeszcze sama nie wiem, jaki sposób głosowania wybiorę :D

      Usuń
    2. Oby to nie było znowu coś w stylu 'kto ma więcej czytelników', bo się zawiodę ;D

      Usuń
  4. Jak już poodpowiadałam nieco za Was w komentarzach powyżej to teraz ja poproszę o przysługę.

    Mój blog [Her Draco] nie wyświetla się w aktualnościach. Zaradzicie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to samo już od samego początku. Jeżeli mogę także prosiłabym o zaradzenie :)

      Usuń
  5. Należę do stowarzyszenie DHL i dodałam nowy rozdział, ale nie pojawił się w aktualnościach.. :(
    PS: nie wiedziałam gdzie dodać ten komentarz więc pisze go tutaj.
    Pozdrowienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeżeli na przykład chce się napisać drabble innego rodzaju? Chodzi mi tutaj o dribble, etc. W sensie jeżeli tekst ma 50 słów albo 150 słów czy 200?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba by było stworzyć inną kategorię. A nam tym razem chodzi tylko o 100 słów :)

      Usuń
    2. Okej, a więc będzie 100 słów. :)

      Usuń
    3. Mam pytanie, czy moje drabble-coś doszło? Bo wysłałam na e-maila, a on coś ostatnio mi szwankuje.

      Usuń
  7. Kurczę.. chciałam wziąć udział, ale nie wiem czy jestem w stanie napisać tylko 100 słów. Próbowałam napisać coś i wyszło mi 370 czy coś takiego.. -.- totalna masakra dla kogoś, kto nigdy nie pisał drabble, ale się nie dam :) Tylko muszę wymyślić historię, która zmieści się w 100 słowach.. matko kochana o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :-* Mam małe pytanko.Pierwszy raz biorę udział w takim konkursie i po raz pierwszy piszę drabble i wczoraj wysłałam do was swoją pracę.Czy dostanę odpowiedź czy moja praca została przyjęta czy nie? Z góry dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam
    Czarna Róża <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałabym jeszcze jedno pytanko. Gdy ktoś stworzyłby już Drabble, to po wysłaniu na konkurs może umieścić to na blogu, czy dopiero po ogłoszeniu wyników? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej ! Mam do was prośbę. Jestem autorką bloga dramione-innahistoria.blogspot.com Nwm gdize to napisać, więc piszę tutaj. Zmieniłam nick z Klaudia Malfoy, na Vulnera Sanatrum i mojego bloga nie ma w aktualnościach. Dlaczego ? A i może wezmę udział w konkursie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Można wysłać kilka prac czy tylko jedną? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł mi się podoba, ale niestety nie umiem napisać czegoś, co ma tylko 100 słów!
    Stanowczo za krótkie dla mnie.

    Ross.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z kolei ja mam pomysł na coś, co (szczerze) powinnyście zastosować. Mianowicie chodzi o to, aby opublikowane prace miały zawarty tylko tytuł, bez nicku autora. Dlaczego? Wtedy, podczas głosowania, mamy pewność, że nikt nie głosuje na jakąś pracę ze względu na autora/kę.
    Czyż nie warto tak zrobić? ;>

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem pomysł jest genialny, jeżeli oczywiście wybierać zwycięskie drabble będą użytkownicy. Cholera, ja chyba nie napisałam tytułu! x.x
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za podzielenie mojej opinii :)

      Usuń
    3. Też jestem za :) Czasami znane "nazwisko" dużo robi :D Tak, wygra najlepsze Drabble :)

      Usuń
  16. A ja mam drobne pytanko. Napisałam tego drabble'a podczas lekcji, normalnie na kartce i było równo 100 słów, ale gdy wpisałam go do worda, było ich więcej. Okazało się, że word liczy myślnik, przy dialogu, jako osobne słowo. I teraz nie wiem, czy po prostu zapisać dialog nieprawidłowo, bez spacji między myślnikiem, a wypowiedzią, żeby była odpowiednia ilość słów, czy po prostu zmodyfikować go tak, żeby według worda wyszło ich 100. Mogę wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy