środa, 3 lipca 2013

Akcja : Blog miesiąca"

"Blog miesiąca"

O co chodzi:
Wśród zgłoszonych emailem blogów będziemy wybierać najlepszego bloga miesiąca, który zostanie wyprany za pomocą urządzonego przez nas głosowania.

1) Blogi zgłaszają czytelnicy danego bloga i podają dodatkowo powód zgłoszenia.
Dany czytelnik może zgłosić do 3 blogów na raz.

2) w zgłoszeniu proszę podać nick czytelnika, nick autora i dokładny adres bloga, który zgłaszacie do konkursu.

3) na wasze zgłoszenia czekamy do 15 lipca 2013 roku.

4)Wśród zgłoszonych blogów odbędzie się głosowanie na podstawie którego zostanie wybrany blog miesiąca.

5) nagrodą jest reklama na Stowarzyszeniu i wywiad z autorką opowiadania lub autorkami.

6)Blogi proszę zgłaszać pod adresem Stowarzyszenia:  stowarzyszenie.dhl@gmail.com

Mam nadzieję, że pomysł konkursu przypadł wam do gustu.
Juz od dawna prosiłyście więc nadszedł czas aby zobaczyć jak nam pójdzie.
Tymczasem liczymy na dużą ilość chętnych i pozdrawiamy serdecznie.

Wakacyjnie:
Ross, Alex i Only!

Dla wszystkich również gorące życzenia z okazji zakończenia roku i udanych wakacji!

12 komentarzy:

  1. Mogłybyście podać e-mail Stowarzyszenia? Bo nwm, gdzie mam to wysyłać. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na akcję :) Zrobiłam małą reklamę pod swoim nowym rozdziałem. Mam nadzieję, że wiele osób się zaangażuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Losowanie? A czy to będzie uczciwe? A nie lepiej byłoby, gdyby ludzie głosowali na te blogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściiwe to miało być głosowanie.
      Już poprawiam ten błąd.
      I podaje adres email

      Usuń
  4. Dzięki za życzenia i wzajemnie!
    Długo czekałam na tę notkę i w końcu jest. Ciekawe co z tego wyjdzie.
    I chyba nawet wiem, kto zdobędzie co najmniej jedną wygraną ;)
    I właśnie. Dlaczego LOSOWANIE, a nie GŁOSOWANIE?
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł i zareklamuję konkurs na swoim blogu pod nowym rozdziałem, gdy tylko się pojawi. ;)
    Pozdrawiam,
    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł ;) Czyli co miesiąc będzie wybierany jakiś blog, tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za życzenia co do wakacji... Ja również życzę wszystkim udanych i zdrowych wakacji, żeby obyło się bez kontuzji... Co do pomysłu to całkiem fajny, ciekawa jestem co z tego wyniknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam u siebie reklamę :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy