wtorek, 16 lipca 2013

Głosowanie!

Ponieważ Only i Alex wzięły sobie urlop myślenie spadło na mnie a uwierzcie mi ostatnio ciężko to idzie.
W końcu po wielu przemyśleniach postanowiłam postawić na sondę.
Tak na początek jak się nie sprawdzi wykorzystamy coś innego.
Tymczasem z lewej strony wstawiłam 13 zgłoszonych blogów przez czytelników.
To prawdziwy sukces.
czas na głosowanie macie do 25 lipca.
Myślę że na spokojnie zdążycie zapoznać się z sondą.
Mam nadzieję, że pomysł wam pasuje.
W razie jakiś pytań piszcie pod komentarzami.
Na pewno wszelkie sugestie wezmę pod uwagę.

Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznych wakacji bo z tym coś ostatnio krucho.

Wasza Rose.

Edit:
Ponieważ z mojej nieuwagi nastąpił błąd poprawiam to tutaj.
Autorkami zgłoszonego bloga www.diabelska-wpadka.blogspot.com są Venetia Noks i WampLove!!

Jeszcze raz przepraszam za błąd.

89 komentarzy:

  1. Naprawdę trudny wybór. Nie mogłam się zdecydować pomiędzy 4 blogami. :P Czemu nie można głosować chociaż na 3? Albo choć na 2? Byłoby łatwiej. xD
    A tak na marginesie... To nie kto inny jest autorem diabelska-wpadka.blogspot.com? Hmm? Tego bloga autorem jest Venetiia Noks oraz Wamplove. Chyba wkradł wam się błąd. :D
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) Bardzo mi to schlebia, ale mimo wszystko nie jestem autorką diabelskiej wpadki :)

      Usuń
    2. Chyba macie tu trochę bałagan, bo ja zgłaszałam jeden blog, który nie pojawił się w sondzie. Chyba, że blogi były poddawane jakiejś selekcji czy coś, ale nie wydaje mi się to prawdopodobnym(?).
      W razie problemów mogę posłużyć się screenem z mojej poczty...

      Usuń
    3. Właśnie dziewczynki - Diabelska Wpadka to blog mój i Wamplove i byłybyśmy wdzięczne za poprawę tego. Dzięi Dia Ment, że też zwróciłaś uwagę :)

      Usuń
    4. A Ponadto mój nick to Venetia NOKS nie Nox.... Błagam nie załamujcie mnie :D

      Usuń
    5. Przepraszam moja omyłka.
      Miałam coś źle wpisane.
      Niestety nie mogę edytować teraz bloga to dopiszę w edycji notki!!
      Jeszcze raz przepraszam autorki!!

      Venetio też przepraszam.
      Muszę się nauczyć nieszczęsnej poprawności!

      Usuń
    6. Venetio Noks, no naprawdę człowiek to już się nie może pomylić. No proszę cię, nie załamuj mnie koleżanko. Widać twoje ego jest zawyżone

      Usuń
    7. Tu akurat chodziło o to, że autorka o pseudonimie Nox miała pretensje jak ktoś używał tego samego pseudonimu. Miałam z nią rozmowę na ten temat i stąd moja reakcja na to. Nie rozumiem po co się wytrącasz jak to cię nie dotyczy? Kusi maczanie tych anonimowych palców? Tak wiem, wolność słowa i prawo do opinii, ale jak nie znasz faktów, to się nie wypowiadaj - jest różnica pomiędzy wolnością słowa, a obrażaniem kogoś.

      Usuń
    8. No, powiem Ci, że kusi. Tylko Ty chyba nie potrafisz odróżnić ironicznej wypowiedzi od obrażania kogoś, bo sama teraz mnie obrażasz. A to, że jestem pod anonimem to moją tylko i wyłącznie sprawa.

      Usuń
  2. A co z moim zignorowanym zgłoszeniem? Wyjaśniło się coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdzałam i nie mam pojęcia co się dzieje.
      Bo widniejesz i wszystko powinno być dobrze.
      Uśmiechnę się do Alex bo może ona będzie mogła prędzej to ogarnąć ode mnie!!

      Usuń
    2. Bo wiesz zgłosiłam blog niemal od razu jak tylko pojawiło się ogłoszenie i fajnie byłoby, żeby się to wyjaśniło...

      Usuń
  3. Mój blog annother-reality.blogspot.com nie pojawia się w aktualnościach ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak patrzyłam na historie aktualne i zauważyłam, że jest tam stary i nieaktualny już adres mojego bloga. Byłabym wdzięczna gdybyście to poprawiły ;** Nowy adres bloga to http://dramione-odkrywajac-siebie.blogspot.com Z góry dziękuję.
    Buziaki ;** ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam wszystkie blogi kandydujące na ,,blog miesiąca'' i wiecie co? Niektóre z nich to jakieś nieporozumienie. Autorki piszą z błędami językowymi i logicznymi. To smutne, że ich ,,dzieła'' mają najwięcej głosów.
    Poza tym wygra nie opowiadanie najlepsze, a te, które ma najwięcej żarliwych wielbicieli. I gdzie tu sens?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przejrzałam blogi. Chyba nie jest tak źle :) W głosowaniu bierze udział wiele dobrych opowiadań. Błędy zauważyłam w niewielu tekstach. Prawda jest taka, że nigdy nic nie będzie do końca sprawiedliwe.

      Usuń
    2. Racja, w głosowaniu są też dobre blogi, ale jakoś nie otrzymują tylu głosów, na ile zasługują. Wychodzi na to, że o jakości blogaska świadczą napalone na niego czytelniczki, przekonane, że autorki są bóstwami. Tak, pokrzepiające...
      Nie lepiej, żeby ktoś kompetentny obejrzał i ocenił te blogi? Byłoby sprawiedliwiej.
      Czysta sprawiedliwość graniczy z niemożliwością, ale czasem jej brak aż boli.

      Usuń
    3. Skoro opowiadanie ma dużo "życzliwych wielbicieli" to chyba nie dlatego, że jest słabe i pełne błędów. Wielbicielem zostaje się też z jakiegoś powodu. Rozumiem, że komuś może się nie spodobać, ale nie rozumiem dlaczego przeszkadza mu to, że to podoba się innym. Głosowanie jest najbardziej sprawiedliwą formą wyboru - każdy ma prawo do jednego głosu, nie rozumie więc skąd ta opinia, że to nie ma sensu... ale cóż nie wszystko w życiu może być logiczne i zrozumiałe. Pozdrawiam cię Jabłkowa Wero serdecznie :)

      Usuń
    4. Dlaczego nie ma sensu? Otóż jedne blogi mają mniej czytelników, a jedne więcej. A ilość czytelników wcale nie świadczy o jakości bloga. Bardziej o umiejętności zareklamowania się.
      Niestety bywa tak, że blogi słabe mają wielu fanów, którzy kochają te wypociny, bo nie widzieli lepszych bądź nie są zbyt wybredni. Ja to poniekąd rozumiem, sama kiedyś czytałam dość chłamowate opowiadania, bo nie natrafiłam jeszcze na te ambitniejsze. No wiesz, coś jak ze Zmierzchem, młodziutkie nastolatki go uwielbiają, ale za parę lat pukną się za to w głowę. I tym bardziej niepokoi mnie myśl, że takie nieobeznane osoby będą decydowały, który blog jest najlepszy. Stąd mój angst.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
    5. Wiesz, skoro blog został zgłoszony do konkursu, to choć dla jednego czytelnika jest on dobry i warty wygranej. To konkurs na blog dramione, naprawdę szukasz tu czegoś na miarę Nagrody Nobla? :) Wiadomo, że brakuje tu wielu fantastycznych blogów, ale to dopiero pierwsza edycja konkursu. W przyszłym miesiącu sama będziesz miała okazję zgłosić te dobre - już sam udział w tym konkursie jest sporym wyróżnieniem. Ja w każdym blogu, nawet w słabym potrafię odnaleźć coś pozytywnego, choćby to, że autorka ma oryginalny pomysł i odwagę, by go zrealizować. Ocenianie bloga przez jedną osobę byłoby nieporozumieniem, bo wiadomo, że jedna osoba może być bardzo stronnicza w swej ocenie. Rozumiem poniekąd twój punkt widzenia, choć nie do końca się z nim zgadzam, bo znam wszystkie blogi biorące udział w tym konkursie i żaden z nich, nigdy nie narzucił mi się ze swoja reklamą. Pozdrawiam po raz kolejny.

      Usuń
    6. No tak, to konkurs o Dramione, czego ja oczekuję? xD A tak na poważnie uważam, że większość tego typu blogów jest kiepska, ale na szczęście są też te dobre. Nie do końca jednak rozumiem fenomen niektórych opowiadań.
      No ok, każdy ma prawo zgłosić swojego ulubionego bloga. Wiem też, że ludzie są stronniczy, ale osoba albo osoby z zewnątrz byłyby mniej stronnicze.
      Racja, we wszystkim jest coś pozytywnego, ale czasami zbyt mało.
      A żebyście wiedzieli, że następnym razem zgłoszę tutaj coś wartościowego!

      Usuń
    7. Jabłkowa, może podasz kilka adresów jakiś dobrych, aktualnych blogów z opowiadaniami Dramione? Chętnie poczytam coś na poziomie.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ja też chętnie poznam twój gust Jabłkowa :) Koniecznie zareklamuj te dobre, ale niepopularne blogi bez żarliwych wielbicieli :)

      Usuń
    10. Chodzi o to Venetiio Noks (nie NOX), że twój blog, nie oszukujmy się, ma dobrą oprawę graficzną, ale sama treść jest napisana nudno, z błędami, trudno się go czyta. Więc nie potępiaj Jabłkowej Wery za to, że pisze prawdę o niektórych blogach i przyjmij na "klatę" krytykę, bo najwyraźniej tego nie potrafisz. POzdrawiam
      PS. A przy okazji podam jeszcze blogi, które są godne, żeby na nie spojrzeć:
      bezdefinicji.blogspot.com
      wieza-samobojcow.blogspot.co.uk
      so-hard-to-breathe.blogspot.com

      Usuń
    11. Napisana nudno? Z błędami? Serio?
      Hahhahahahhaahhaahhaahahahhhahaha xd
      Ale teraz do dowaliłaś :D
      Dawno się tak nie uśmiałam :D

      x.

      Usuń
    12. Nie potępiam Jabłkowej Wery w żadnym aspekcie! Nie zgadzam się z nią, ale jej nie potępiam. A tobie drogo anonimie gratuluje odwagi, gdyż wystawiasz opinie, a nawet się pod nią nie podpiszesz :) ciesze się, że ponad 160 osób ma inne zdanie niż ty i nie wstydziło się go wyrazić. Pozdrawiam :)

      Usuń
    13. Ten anonim to pewnie ta sfrustrowana kretynka, która się popłakała, że ją ignorujesz. Żałosny dzieciak!

      Usuń
    14. No Venetio Noks, akurat to, że jestem pod anonimem to mi nie przeszkadza, bo nie jestem na blogspocie i nie prowadzę żadnego bloga- to po pierwsze.
      A po drugie - nie musisz podstawiać się pod anonim, żeby obrażać innych.
      Tak więc "żałosny dzieciak", "sfrustrowana kretynka" zbytnio mnie nie rusza, bo to wypowiedź zazdrosnej, nie mogącej się pogodzić z faktem gimnazjalistki, która myśli, że jest najlepsza.

      Usuń
    15. Mam 22 lata, dla twoje informacji :) I absolutnie nie myślę, że jestem najlepsza. A odpowiedzi od anonimów nie są moje, ja mam na tyle honoru, by się podpisać. Napisz do serwisu, a udostępnią Ci adresy IP :) Masz prawo nie lubić mojego bloga, nikt Cię nie zmusza, nie rozumiem tylko czemu mnie atakujesz? Jaki masz do tego powód ?:) Niczego o mnie nie wiesz, nigdy ze mną nie rozmawiałaś, a plujesz jadem jak żmija. To zabawne :D

      Usuń
    16. Czy ja powiedziałam, że nie lubię twojego bloga? Wróćmy do moich poprzednich wypowiedzi. Hmm. Nie ma takiej informacji, albo ja ślepa jestem i nie widzę.
      Bo człowiek w tym kraju już nie może wyrazić swojego zdania, bo od razu komuś to przeszkadza. Najlepiej siedzieć cicho, nie pokazywać swojej opinii i być posłusznym wyznaczonym wzorcom. To ja dziękuję za taką wolność słowa.
      A to czy ty odpowiadałaś anonimem czy kto inny to mnie mało interesuje, bo to jest śmieszna wypowiedź, która utwierdza mnie w przekonaniu, że ten kto to pisał jest zwykłym "idiotą".

      Usuń
    17. Napisałaś, że blog jest nudny i pełny błędów więc chyba nie wyrażasz w ten sposób swojej sympatii to niego? Zresztą jak masz mi do powiedzenia coś jeszcze, to zapraszam cie na moje gg 45919897, tam możesz ze mną przedyskutować wszystkie swoje pretensje i powyzywać mnie za brak zdolności do przyjmowania krytyki :)

      Usuń
    18. Ale tak jak pisałam, to jest moje zdanie, a z tego co wiem to nie musi to świadczyć o tym, że twojego bloga nie lubię. Ty taki wniosek wyciągasz.
      Może skończymy te dyskusję, bo widzę, że każda z nas będzie na siebie naskakiwać. Czasami trzeba przyjąć na "klatę" zdanie innych.
      Pozdrawiam
      PS. Co do gg, to przykro mi, mam, ale nie używam.

      Usuń
    19. Czyli tobie wolno wyciągać wnioski, obrażać Venika i się wymądrzać, a jak ktoś ci powie, że jesteś żałosny dzieciak i to jest jego opinia o tobie to wyzywasz go od idiotów? Ty sama nie umiesz przyjąć opini na klate, a mądra się chcesz robić! Co za żal.pl!
      Chipsletten

      Usuń
    20. Ja na nikogo nie naskakuję. Zawsze chętnie prowadzę dyskusję, ale z tobą to bardzo trudne bo do dyskusji trzeba mieć jakieś argumenty, a tu ich nie widzę. W każdym razie nie naskakuje na Ciebie, przykro mi jeśli odniosłaś inne wrażenie.
      Po prostu ubawiłam mnie ta rozmowa, bo z takim podejściem jak twoje to się jeszcze nie spotkałam :D Również pozdrawiam i życzę miłego i nie nudnego wieczoru.
      PS. A co do wolności słowa - to moja mała propozycja - wybierz się na studia dziennikarskie, tam ci wyjaśnią co dokładnie ten termin znaczy :)

      Usuń
    21. Anonimie no powiem ci żal.pl. Żałosny dzieciak. Dziecko ja starsza od ciebie jestem.
      Nawet jeżeli Venetiia poczuła się obrażona przeze mnie to przepraszam, ale należę do osób, które walą prosto z mostu, a nie ukrywają się za "kurtyną".
      Widzisz Venetiio (jeśli tak można skrócić) czasem trzeba różne podejścia poznać. A co do studiów- nie dziękuję, bo ja raczej umysł ścisły mam i wątpię czy bym takie bardzo, bardzo trudne definicje zapamiętała.

      Usuń
    22. Oj dziewczyny, nie kłóćcie się o to, że ktoś wyraża swoją opinię. każdy jest inny i każdy ma inne zdanie. dajcie sobie buzi na pogodzenie i rozejdźcie się w pokoju.
      Pozdrawiam Was

      Usuń
    23. A kto tu się kłóci Vertise? Skąd takie twoje wrażenie? W moim odczuciu bardzo zresztą mylne. My wymieniamy poglądy, bo jak już mówiłam dyskusją tego nie można nazwać. Chciałam tylko uświadomić Anonimowi, że jest różnica pomiędzy wyrażaniem opinii i wolnością słowa, a obrażaniem kogoś. Mam nadzieję, że ją zrozumiała.

      Usuń
    24. Wybaczcie, że na chwilę zamilkłam, już dokończam moją część rozmowy. Nie było mnie jeden dzień, a dyskusja nabrała rozmiarów!
      Akurat z Dramione już trochę wyrosłam, ale postaram się coś polecić. Z tych, co widnieją po lewej, dobre są bez definicji, echo naszych słów, ewentualnie pokochać łotra. Spoza tych konkursowych godne uwagi jest melodies-of-love.blogspot.com (oraz inne blogi Never) i polecone przez anonima so-hard-to-breathe.blogspot.com. Jeśli chodzi o ,,dobre, ale niepopularne blogi bez żarliwych wielbicieli’’ to trafiają się one raczej poza tym fandomem, bo w kwestii Dramione opowiadanie może mieć dużo albo jeszcze więcej czytelników. Tak, ta tematyka cieszy się sporą popularnością, ale niektóre blogi mają po 30 komentarzy, a inne po 80, więc już z góry wiadome, które wygra.
      Venetio Noks, w twoich blogach roi się od błędów, zwłaszcza interpunkcyjnych (zalecam przeczytanie jakiegoś artykułu o poprawnym zapisie dialogów). Niesprawiedliwość, o której mówiłam, dotyczy między innymi twojego bloga, bo z tyloma komentarzami nie dziw, że wygrywasz. Mam o to żal, bo są blogi lepsze. Aczkolwiek raczej nie mogę przypisać ci winy. Podoba mi się także, że kulturalnie prowadzisz rozmowę. Przynajmniej swoją osobą coś reprezentujesz.

      Usuń
    25. Ciekawi mnie czy miałaś okazję przeczytać całego mojego bloga? Co do zapisu dialogów - zgadzam się, że jest niepoprawny, ale jak już wspominałam to blog Dramione, a nie kolejna Epopeja Narodowa. Błędy interpunkcyjne zdarzają się na każdym z wymienionych blogów - sama je czytam więc wiem i tak będzie nadal mimo, że blogi mają bety - nikt nie jest przecież nieomylny. Rozumiałabym krytykę za treść, ale krytyka za brak przecinków mnie rozśmiesza. Szanuje oczywiście twoją opinię, sama wybrałabym blog EGDE na najlepszy, bo dziewczyna ma niebywały talent, niemniej jestem przeszcześliwa i dumna z tego, że mam tylu czytelników, którzy myślą inaczej niż ty i ich zdaniem konkurs jest sprawiedliwy. Nikt nie odbierze mi tej radości negatywnymi opiniami :) W każdym razie pozdrawiam Cie serdecznie i dzięki za te wymianę poglądów.
      Venetiia Noks.

      Usuń
    26. Venettio po prostu zaakceptuj zdanie innych i tyle.

      Usuń
    27. Fire, a twoim zdaniem w którym miejscu twoim zdaniem Venetiia nie akceptuje zadania innych? Nawet napisała że szanuje zdanie tej osoby, z która tu pisała. Nie umiesz czytać chyba ze zrozumieniem.
      Chipsletten

      Usuń
    28. Chipsletten, w przeciwieństwie do Ciebie umiem czytać ze zrozumieniem. Jak to było określone "to blog Dramione, a nie kolejna Epopeja Narodowa". Bawi mnie tylko to, że nikt nie może zaakceptować faktów.Mi na przykład trudno czyta się bloga z błędami, dziwnymi w zapisie dialogami. I zapewne wiele czytelników tak ma.
      Dlaczego Venettia nie odpowie Jabłkowej Werze, Vertise, Anonimowi "Ok. Rozumiem. Dziękuję za twój pogląd i za twoją opinię"?Dlaczego Venettia ciągnie to dalej i prowokuje do dalszej dyskusji lub wymiany poglądów-jak to określiła.
      Przeczytałam te wasze komentarze i wygląda to na kłótnię. I tyle mam do powiedzenia.
      Dziewczyny. Wyluzujcie. Przyjmijcie swoje opinie i skończcie temat. Pogódźcie się z tym tak jak jest i drążcie tego dalej. Naprawdę trudno to zrobić?

      Usuń
    29. A Po co się wtrącasz Fire jak nikt cie nie pyta o zdanie, sama ciagniesz dyskuje której nikt nie chce z toba prowadzic wez idz troche na slonce a nie wpieprzaj sie tam gdzie cie nie chca
      Ch.

      Usuń
    30. Oki. Rozumiem. Dzięki za twój pogląd i twoje opinie Fire :) A tobie Ch. za to że mnie rozbawiła :)

      Usuń
    31. Nie, nie miałam okazji przeczytać całego, bez przesady. Rzuciłam okiem na najnowszą notkę i tyle, przynajmniej jeśli chodzi o gdy jesteśmy sami. Diabielską wpadkę kiedyś przeczytałam z ciekawości - nie mój humor.
      A to, że piszesz Dramione, z niczego cię nie zwalnia. Powinnaś dążyć do ulepszenia swojego warsztatu, a skoro zdajesz sobie sprawę, z czym masz problem, może lepiej poczytaj jakieś artykuły w necie, a nie zrzucaj wszystko na bety. Nawiasem mówiąc - wiesz, co to są akapity?
      A co, krytyka za interpunkcję to już nie krytyka? Zazwyczaj po interpunkcji widać, jak bardzo rozwinięty pisarsko jest autor.
      I każdy, kto myśli, że ten konkurs jest sprawiedliwy, powinien się dwa razy zastanowić, nim to powie na głos!

      Usuń
    32. Wiem czym są akapity, jak nie wierzysz zapytaj moich wykładowców. Ale oki, rozumiem i dzięki za twoją opinię. Mówię na głos po zastanowieniu się: Dla mnie konkurs jest sprawiedliwy i już. Ciesze się, że wiele osób myśli inaczej niż ty i dziękuje im za każdy głos. Pozdrawiam :)

      Usuń
    33. Nie chciałam brać udziału w tej dyskusji, ale moją uwagę zwróciło jedno zdanie: to tylko Dramione. Co to znaczy w ogóle? To, że jeśli opowiadanie jest w tematyce Dramione to znaczy, że może być mierne, bez pomysłu i polotu? To znaczy, że może zawierać milion błędów bo właściwie liczy się tylko ilość wyświetleń i komentarzy? Zdecydowanie NIE! Nie ukrywajmy, że w dzisiejszych czasach jest mnóstwo opowiadań, które takie są, ale wśród nich kryją się także perełki, o których mało kto wie bo autor nie reklamuje się w każdym możliwym miejscu. Stwierdzenie to tylko Dramione jest krzywdzące, zarówno dla autorów jak i samego tematu. Zastanawiam się też dlaczego wyszło spod palców kogoś, kto ma trzy blogi w głosowaniu. Jest wiele opowiadań, którym wystarczy wykasować otoczkę związaną z dramione, a zostanie niesamowita historia o prawdziwym życiu i uczuciach, które dla większości z nas mogą nie być obce. To tylko dramione - zdanie, które niesamowicie godzi we mnie i w to, co tworzę. I chociaż mój blog nie znalazła sie tutaj - niezmiernie się cieszę z tego faktu. Zastanawia mnie gdzie są wszystkie te wspaniałe blogi, które zasługują na tytuł blog miesiąca, a może i roku. Z całym szacunkiem droga Venetiio, ale jeżeli twoje dramione to tylko dramione to żałuję czasu, który spędziłam na poznawaniu twojej historii. Myślę, że należałoby się zastanowić ile ta tematyka znaczy dla dziewczyn, które są związane z nią od lat i zaczęły swoją przygodę z tym o wiele wcześniej, nie bazując na fali popularności tej tematyki, która trwa od jakiegoś czasu.
      Dramione to nigdy nie będzie tylko dramione, to zawsze będzie AŻ draione - bo to jest niesamowita historia, którą wystarczy tylko umiejętnie wpleść we własne życie, a historie, w których nie ma uczuć zawsze będą puste i bez polotu.
      Pozdrawiam jako autorka, dla której powyższe stwierdzenie ma ogromne życiowe znaczenie.

      Usuń
    34. Przepraszam jeśli poczułaś się urażona, szanuję każdą twórczość - każdą, nawet jeśli nie jest jak to nazwałaś prawdziwą perełką, ale dla mnie pisanie Dramione to fajna przygoda i rozrywka, ale nie uważam tego za jakieś wiekopomne dzieło. Nie stworzyłam tego świata, nie wymyśliłam bohaterów, nie wykreowałam ich charakterów, rzeczywistości - ja tylko bazuje na tym co ktoś stworzył i choćby z tego tytułu nie czuje się autorem, który może pretendować do Nagród i uznania jaki niesie za sobą świat literacki. Dla mnie to Tylko Dramione, zabwane, czasem smutne, brutalne itp, jego pisanie daje mi dużo satysfakcji i radości, ale jego tworzenie nie czyni ze mnie pisarza. Jeszcze raz przepraszam jeśli ktoś poczuł się dotknięty tymi słowami - ale to moja subiektywna opinia. Pisanie tego dawało mi dużo satysfakcji, ale nie jest to, to czego naprawdę szukam, więc wkrótce mam zamiar z tym skończyć. A co do głosowania, to są w nim moje dwa blogi to po pierwsze, a po drugie sama się dziwie, że tam są. Tyle.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    35. Zupełnym przypadkiem trafiłam na tę dyskusję i jej początek zrobił na mnie wrażenie. Złe.
      Chodzi mi dokładnie o wyrażenie „To tylko Dramione”.
      Z całym szacunkiem dla Venetiii Noks, którą czytam – co może zapamiętała, choć nie jest to istotne. Istotne jest to, że czytam z ogromnym zapałem tylko bloga „Gdy jesteśmy sami”, dlatego uprzejmie proszę nie sprowadzać mnie do zakładki z nazwą „Wielka Fanka”. Nie staje tu w niczyjej obronie, ani nikogo z nazwiska, mówiąc kolokwialnie, besztać nie będę.
      Chcę wyrazić swoje uczucia w tym temacie.
      Pozwolę przytoczyć sobie słowa jednej dziewczyny.
      „Pani Rowling powiedziała, że definitywnie zakończyła Hogwardzkie przygody i kolejnych tomów nie będzie. Mimo to, lubi opowiadać, co będzie dalej z bohaterami, bo wtedy czuje, że to naprawdę tylko jej historia. Że to ona tworzy ją najbardziej ze wszystkich. To nie zwrot do młodych Potteropisarzy, którzy mieliby zaprzestać rozpowszechniania tworów swojej wyobraźni, a raczej zwrócenie uwagi na to, że ona jest jedną z nich. Że ona to zaczęła i kiedy wszyscy już przestaną, ona wciąż będzie wiedzieć, co dalej. Bo jeśli chce się, by historia na zawsze była naszą to się jej nie wydaje. Wydając ją miała świadomość, że czytelnik zrobi i pomyśli o jej wyobraźni, co tylko będzie chciał. Ona nie zabrania tego. Co więcej, uważam, że to właśnie ta wyimaginowana część serii przedłuża i przedłużać będzie jej żywotność. Gdyby natomiast chciała wydać książkę tylko dla pieniędzy mogłaby napisać inną, może nawet lepszą i może nie dla dzieci.
      Zastanawiając się skąd ludzie czerpią swoje inspiracje można odpowiedzieć w najprostszy sposób – z muzyki, filmów czy innych książek. Ale zastanawiając się nad tym dłużej i rozmawiając z autorami okazuje się, że wiele osób pisze o sobie; i że choć bohaterowie nie są do końca ich, to nadają im swoje cechy, swoje doświadczenia czy tęsknoty. W pewnym sensie historie zawsze nabierają nowych znaczeń, kiedy weźmiemy pod uwagę kontekst biograficzny autora. Bo... Pisać o czymś, co nie ma z nami zupełnie nic wspólnego, to tak, jakby czytać książkę, której się nie lubi.”
      Jestem w stanie zrozumieć wyrażenie „To tylko Dramione” dla kogoś, dla kogo jest to czyta rozrywka, coś co nie ma ŻADNEGO sentymentalnego znaczenia LUB dla osoby, która przywiązuje większą wagę do innej historii, na przykład czysto autorskiego. To jestem w stanie zrozumieć. Ale to, co dla jednego jest „tylko” dla innego jest „aż”. Uprzejmie proszę nie szastać takimi słowami, bo znam osoby, którym może to uwłaszczać. Całą resztę tego co na ten temat myślę przytacza powyższy cytat.
      Jeszcze jedną kwestią, którą chcę poruszyć jest, nazwijmy to, przejrzystość tekstu. Nie oszukujmy się. Wszyscy, którzy czytamy opowiadania na forach wiemy, że za wszelką niepoprawność językową czy też interpunkcyjną można zostać wręcz zlinczowanym.
      To dlatego uważa się, że pisanie Dramione na blogu to niższa kategoria. Gdyby przywiązywano tak wielką wagę do poprawności przedstawionego tekstu oraz jego Ambitnej treści na blogach, a nie zbywano słowami „To tylko Dramione”, śmiem twierdzić mogłoby rozwinąć się na ogromną skalę. A coraz młodsi pisarze mieliby fantastyczne wzory.
      Można moje słowa uznać za hipokryzję, gdyż w pewnym sensie nimi są. Kto wejdzie na mojego bloga to zauważy, ale byłaby to też pochopna ocena. Gdyż nim zakończę swojego bloga znikną wszystkie błędy i nieścisłości w nim. A skąd się tam wzięły? Ja wiem o czym wtedy myślałam. Moi bliscy też to wiedzą i to wystarczy.
      Osobiście bardzo cieszę się z konkursu. Ale ja nie głosowałam i tego nie zrobię. W obecnym czasie czytam zbyt mało blogów, by wypadało mi głosować i być obiektywnym, oraz żaden z blogów, na które zagłosować pewnie bym chciała na liście nie pojawił się. A znam taki, który Powinien, bo jego autorka latami tworzyła tą historię w swojej głowie.
      Nie uważam, by konkurs był niesprawiedliwy, bo jest to pojęcie bardzo względne. Ciesze się, po prostu, że jest. A wygranym już teraz gratuluję.

      Usuń
    36. Znalazłam tą dyskusję przez czysty przypadek, ale pod niektórymi komentarzami mogłabym się podpisać - przede wszystkim SweetChoco i Annalice. Już tłumaczę, dlaczego zdanie "To tylko dramione" tak mnie uraziło: sama nie prowadzę żadnego bloga (nie mam nawet konta na blogspocie - stąd wybaczcie anonimowość), chociaż dużo piszę "do szuflady", między innymi Dramione. Nie publikuję, ponieważ uważam, że moja historia nie jest dobra, to tylko przeciętny wytwór, ale niektóre opowiadania, które czytam, z pewnością nie zasługują na stwierdzenie "To tylko dramione". Może pisanie tekstów na podstawie HP nie czyni z nikogo pisarza (choć i z tym można by było się kłócić), to autorki tych opowiadań mają wielki talent i wyobraźnię, których im ogromnie zazdroszczę. I myślę, że stwierdzenie 'To tylko dramione' obraża tak wspaniałe autorki jak Edge, Dama Kier czy Hope. One wkładają w to ogrom serca i to czuć przy czytaniu. Dla nich z pewnością nie jest to "Tylko dramione" i być może właśnie dlatego zasługują na coś więcej niż tylko nominacje, a czasem i ich brakuje.
      Czytam wiele opowiadań dramione i mam kilka swoich ulubionych. I wiem, że te blogi to nie tylko popularność. Niektóre autorki o nią nie zabiegają, a z pośród innych wyróżniają się solidnością i warsztatem. Chyba lepiej zostać docenionym, niż się reklamować.
      Pozdrawiam serdecznie,
      Agness.

      Usuń
    37. Naprawdę mam dość tłumaczenia, że to moja własna opinia! Zdanie "To tylko dramione" napisałam w odniesieniu do swojego własnego bloga, nie wiem czym dla innych autorek są ich dramione ale dla mnie mój blog to piękna historyjka, ale nie dzieło literackie, którym chciałabym podbić świat, chce osiągnąć w życiu coś więcej niż napisanie dobrego dramione - to mój prywatny cel, sto razy nie będę przepraszać za te wyrwane z kontekstu słowa, bo dotyczyły mnie i mojej twórczości, a nie wszystkich autorek dramione na świecie! Mam prawo do własnej opini i tego się będę trzymała

      Usuń
    38. Weruś proszę nie wypowiadaj się w tej kwestii, bo aż żal czytać komentarze osoby, która ma kłopot z tym, że za często dodaje rozdziały xD Jak nie ma do czego się przyczepić to wymyśla głupoty.

      Usuń
  6. Świetna robota, Rose :D Pozdrawiam serdecznie ze słonecznej Bułgarii <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej , chciałam tylko napisać a nie wiedziałam za bardzo gdzie że zmieniłam nazwę z Hermiona Grenger na Darla Mo .Mój link bloga
    http://my-litle-life-love.blogspot.com/
    Oczywiście jestem zapisana do stowarzyszenia dlatego proszę o zmianę w historiach aktualnych.
    Ściskam .

    OdpowiedzUsuń
  8. "A Po co się wtrącasz Fire jak nikt cie nie pyta o zdanie, sama ciagniesz dyskuje której nikt nie chce z toba prowadzic wez idz troche na slonce a nie wpieprzaj sie tam gdzie cie nie chca
    Ch."
    Ch. Rozbawiłaś mnie, ze do tej pory nie mogę się przestać śmiać. Idź dziewczynko/chłopczyku/nie wiadomo co (poprawne podkreśl) wielbić swoją ukochaną autorkę i nie siedź przed monitorem bo ci się wzrok popsuje :(
    PS. Dobrze Venettio, że wykładowca (studia to nie przelewki)pokazał ci czym jest ironia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepraszam, że się wtrącam, ale ta dyskusja nie jest na byle jakim poziomie, dlatego nie obrażajmy siebie nawzajem. Każda z was ma choć trochę racji, nie powiem. Ale dyskutujmy tak, jak normalni ludzie a nie nierozumne istoty. "Idź dziewczynko/chłopczyku/nie wiadomo co (poprawne podkreśl) wielbić swoją ukochaną autorkę" - ta wypowiedź była bez sensu, no bo co? obraziłaś kogoś, kto na takie określenie przedewszystkim nie zasłużył. To nie było ani żartobliwe, ani warte przeczytania. buziaki!

      Usuń
    2. Może nie chciałam kogoś obrazić, ale ta osoba bardzo mnie wkurzyła i rozbawiła jednocześnie. Nie wiem kto to jest i mało mnie to interesuje, ale odpowiedziałam jej tak samo, jak ona napisała do mnie. I tylko tyle mam do powiedzenia

      Usuń
    3. To musi mieć bardzo nudne życie, skoro wkurzając cie ludzie przez internetowe komentarze. Sama wtracalas sie w dyskusję sugerujac normalnie gadajacym dziewczyna klótnie, po czym wszczełas swoją. żalosny internetowy dzieciak pasuje do ciebie.
      Tarafaza

      Usuń
    4. Poprawka. To nie była dyskusja tylko wymiana opinii

      Usuń
    5. Tarafazo, nie, nie mam nudnego życia, ale zapewne ty je masz, jeżeli piszesz o osobach których nie znasz, że są żałosnymi internetowymi dzieciakami. A wtrąciłam się, ponieważ dziewczyny mogły już zakończyć tę "dyskusję" bo stawało się to nudne-jedna naskakuje na drugą i na odwrót. Ale najwyraźniej nie potrafisz tego zrozumieć. Mimo to Pozdrawiam

      Usuń
  9. Chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim. Pierwszemu Anonimkowi, Jabłkowej Werze.
    Dzięki Wam, Venettia straciła zapał do pisania.
    Zadowolone? Osiągnęłyście swój cel?
    Moim zdaniem nagroda należy się jej i myśle, że uważa tak również 185 osób, które oddały głosy, jak nie więcej.
    A to, że podoba mi się i jestem jej "Wielką Fanką" wychodzi z tego, że świetnie pisze. Dziękuję. Koniec.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie przez te osoby kończę z dramione, po prostu ilość ataków na moją osobę w ostatnich dniach przerosła moje siły, nigdy nie sądziłam, że aż tyle osób ma mi coś do zarzucenia. Plagiaty, oskarżenia o to, że ludzi ignoruje, albo im zazdroszczę są ostatnio na porządku dziennym, tak samo jak opinie, że mój blog niesprawiedliwie prowadzi w głosowaniu - jakbym to ja sama oddała na niego te wszystkie głosy. To nie na moje nerwy, poza środowiskiem dramione chyba będzie mi lepiej jako autorce.

      Usuń
    2. Anonimowy, nie ma za co ^^
      Poza tym, żarliwi czytelnicy, blog nie został zawieszony, a skrócony. 50 notek czy 30, różnica nie jest taka wielka. A wyjście z tematyki Dramione każdemu dobrze zrobi.
      Venetiio, twoja decyzja mnie zaskoczyła. Rozumiem, że takie najeżdżanie może męczyć. Kiedy zaczęłam tę dyskusję, swój gniew kierowałam bardziej w stronę czytelników, a nie ciebie. No cóż... im więcej krytyki dostaniesz, tym bardziej się na nią uodpornisz.

      Usuń
    3. Tak, masz rację, ale Venetiia miała w planie pisanie jeszcze jednego dramione.
      Lepiej wiesz, co nam się podoba? Skoro głosujemy na blog Venetii to znaczy, że podoba się nam. Tobie nie musi.
      Ostatnie zdanie mnie bardzo rozśmieszyło. Dziękuje za poprawę humoru :)

      Usuń
    4. Anonimowy (jeden jaki i drugi) może się ujawnicie? Bo męczą mnie te komentarze. Czy może pisze to jedna, ta sama osoba?

      Usuń
    5. I myślisz że to dla nas pocieszenie że został skrócony niż zakończony ?
      Nie każdemu si eusi podobac ale sa oasoby , którym jednak sie podoba i lubią ta historie i nie rozumiem czemu inni wtrącaja sie ?!No bo po co ? Sama nie pisze Darmione bo staram si nieudolnie ale zawsze jakos czoś samemu wymyślić .
      NIe rozumiem tylko po co taka zawistna atmosfera w stosunku do innych i tak mam na myśli Venetie !
      Pozatym napisała Wam wyraźnie że dla niej to jest rozrywka kazdy pisze z włąsnych powodów i nie musza być jakieś wielkie wymagania :D
      Liczy się to że ludzie to czytają że im się to podoba , że jest napisane tak jakby chcieli i cholernie są za tym opowiadaniem . Wiec czasami poprostu trzeba odpuścić i pozwolic TYM , którzy jednak to czytają dokończyć to i dać im to czego chcą ;-)

      Usuń
    6. Ojej, każdy musi czasami przyjąć krytykę, zdanie innych i niektóre osoby muszą je powiedzieć. Dlatego też się dziwię, że Venetiia sobie odpuszcza. Ale napisałam to co chciałam w komentarzu u niej na blogu. I bardzo przepraszam, jeżeli wyrażając swoją opinię (na co chyba mi wolno, i przez co zostałam "zlinczowana") w poprzednich komentarzach (dyskusje w której byłam anonimowa) w jakiś sposób Ciebie Venetiio obraziłam. Jednak uważam, że przez falę krytyki nie powinnaś kończyć historię z Dramione, bo tym samym zawodzisz swoje czytelniczki, które tak Ciebie lubią i na Ciebie liczą.

      Usuń
    7. Tylko wiesz, ja na jej miejscu również nie miałabym siły. Co chwilę musi walczyć z kolejnymi plagiatami, dziwnymi osądami, teraz ta akcja. Człowiekowi czasem brakuje siły.
      I nigdy mnie nie zawiodła. To jej decyzja, i staram się ją uszanować.

      x.

      Usuń
    8. No tak, może i brakuje. Ale powinna pokazać, ze mimo niektórych opinii, stać ją na coś więcej i pokazać, że ludzie "głupoty plotą", czyli, że się mylą.
      Może i Ciebie nie zawiodła, ale innych może tak. Trzeba różnie to rozpatrzeć.

      Usuń
    9. Każdy musi przyjąc krytykę? Każdy musi znosić, że krytykują go ludzie, którzy nawet nie zadali sobie trudu by zapoznać się z jego twórczością, każdy musi pozwalać, by plagiatowano jego bloga, pozwalać by anonimy wyzywały go od egoistek choć nie zadały sobie trudu by choć napisać do tej osoby na gg wymienić kilka uwag i zrozumieć jej punkt widzenia? Tobie anonimie bardzo łatwo przychodzi ocena innych. Nie masz pojęcia jak ostatnie dni nadszarpnęły moje nerwy więc nie gadaj mi tu, że mam przyjąć krytykę bo krytykę może wygłosić ktoś kto przeczytał mojego bloga, znalazł w nim coś co mu się nie podoba i chce mi o tym powiedzieć dodatkowo motywując swoją opinie! Nie kończę z dramionę, mój blog pomimo tego, że komuś takiemu jak ty się nie podobał, zostanie dokończony - właśnie dla tych cudownych czytelników którzy sa dla mnie jak członkowie rodzinny,a co zrobię dalej to moja prywatna sprawa - uszanuj to, chociaż to!

      Usuń
    10. 1. Obrażasz mnie.
      2. Pisałam wcześniej, że nie korzystam z gg, bo chętnie bym popisała z Tobą.
      3. Czytałam twoją twórczość.
      4. A to tak, ja już nie mogę krytykować, wyrażać swojej opinii, ale ty już tak. Nie widzisz tego? Potępiasz osoby, którym nie podoba się Twój styl pisania. I tyle.
      5. Twój punkt widzenia dobrze widzę, bo kiedyś również pisałam opowiadanie, które skończyłam, i na które też w pewnym momencie spłynęła fala krytyki. Ale zrobiło to na mnie ogromne wrażenie, miałam dość, ale skończyłam go tak jak planowałam.
      6. Chcesz krytyki to masz : dialogi pisane w sposób, który trudno się czyta (dlaczego -- a nie -), błędy (w moim przypadku nie lubię czytać tekstów z błędami, ale wiadomo każdemu mogą się zdarzyć), czcionka (wszystko się zlewa). I nie wytykaj mi, że teraz nie opisałam tej swojej krytyki. Jeszcze bym coś opisała, ale zaraz może ci się nie spodobać i znowu o coś mnie oskarżysz. Tak, tak to wygląda. Cały czas mnie o coś oskarżasz albo inne osoby.
      7. Uszanuj również moje zdanie, bo ja twoje szanuję

      Usuń
    11. A i jeszcze, zapomniała dodać, chciałabym to wszystko zakończyć, bo nie ma sensu tego ciągnąć cały czas i cały czas się wykłócać. I serdecznie Pozdrowić Ciebie Venetiio Noks i Twoje czytelniczki. Mam nadzieję, że również chcesz zakończyć dyskusję

      Usuń
    12. Chciałam tylko ci powiedzieć, że od krytykowania jest miejsce w komentarzach na blogu tak na przyszłość. A pisząc to chodziło mi akurat o Jabłkową, która przyznała, że nie czytała mojego bloga. Ty zaś anonimie wybacz jeśli cię gdzieś obraziłam ale widocznie nie tylko ja nie potrafię przyjąć krytyki. A dyskusję z tobą zakonczę z prawdziwą przyjemnością bo nic do ciebie nie dotarło , szkoda. Również pozdrawiam.

      Usuń
    13. Widzisz,ja też z krytyką żyję, przyjmuję ją. Tak ironicznie się wypowiedziałaś, ale cóż. Najwyraźniej do Ciebie nie dotarło również to, że trzeba szanować Każdego!.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Zabijcie mnie!! Bardzo lubię bloga Ventii. Tak powieście mnie! Bo uważam, że w opowiadaniu liczy się treść i przekaz emocjonalny!! I szczerze mówiąc w dupie mam przecinki. W tym momencie wystawiłam się na publiczną krytykę i już za moment tysiące blogerek w liceum czy na studiach objedzie mnie bo mam gdzieś przecinki. Doceńcie to..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez dramatu proszę!

      Usuń
    2. Gdybyś była z Venetiią od początku jej blogów Dramione też byś dramatyzowała.Ciekawa jestem czy Ty masz swój blog,że bezkarnie sobie krytykujesz inne? Każda dziewczyna się stara.A Veniik nie reklamował swojego bloga tylko czytelnicy sami się zebrali gówno wiesz a się wypowiadasz. Miałam się nie wtrącać a jednak.Jej opowiadania są idealne jak dla mnie i mimo iż postanowiła skończyć bloga bez kilku scenek i tak będę dalej czekać.W sumie twoja nazwa mówi sama za siebie Hahaha. Chciałabym zobaczyć jak zamiast pisać mówisz jej to ;)) Gorąco pozdrawiam was pseudo ,,hejterki i szczególnie Ciebie Jabłkowa '' <3

      Usuń
    3. Sandrooo777 umiesz rozróżnić krytykę od wyrażania własnego poglądu, opinii ? Jeżeli nie to zapraszam do skorzystania z Internetu, słownika języka polskiego lub Polonisty. Przydało by ci się.
      Sandraaa777- bardzo orginalny nick, ale o wiele lepszy jest Jabłkowa Wera. Więc zacznij wyśmiewać siebie, a nie innych.

      Usuń
    4. Ojej tylko tu jest ten problem,że wyrażam swoje zdanie ;)) ,,skorzystania z Internetu poważnie? Zacznijmy od tego,że to akurat jest krytyka i głupie ,,hejtowanie' bo zapewne zazdrości.Ja skończyłam nie będę kontynuowała bo wiem co dalej będzie. Dziękuje i żegnam ozięble ;)

      Usuń
    5. Ech, sandro, spójrz na siebie, brzmisz jak zezłoszczona dziewczynka... Dla twojej ciekawości też piszę opowiadania, także nie jestem zielona w tym temacie. Nie przeczę, że każdy w swoje twory wkłada dużo energii, ale myślisz, że to wystarczy, żeby były dobre? I co masz do mojego nicka? Może jesteś przeciwniczką jabłek, hm?
      Dlaczego myślisz, że jak hejt, to od razu zazdrość? Oznajmiam wszem i wobec, że nie zazdroszczę Venetii talentu. Czytelników - owszem, bo każdy chciałaby mieć tyle. Ale nie każdy chciałby, żeby mieli taki iloraz inteligencji.
      Ja również gorąąąco pozdrawiam.

      Usuń
    6. Wiecie co ? Znalazłam tą dyskusję przez przypadek i nie obraźcie się: Zachowujecie się jak dzieci. Ja może i mam ledwie szesnaście lat, ale napewno zachowuję się dojrzalej od was. Sama prowadzę bloga, ale nie reklamuję się, pisze dla siebie. A jesli chodzi o inne blogi...no cóż...nie liczą się błedy , tylko przekaz więc dzieci ogarnijcie się i nie potępiajcie fanów bloga Venika. Każdy ma swój gust, każdemu podoba się co innego, więc dzieci ogarnijcie się.

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Nie, to nie jest krytyka. I nie piszę tego z zazdrości i zapewne Jabłkowa Wera też nie. Wyrażasz swoje zdanie? obrażając innych. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. *leci po popcorn, czytając tą kłótnię*

    A tak na poważnie...


    Cała ta kłótnia nie ma sensu. Każdy ma prawo do właśnego zdania. Radzę Wam, moje drogie, kontunować kłótnię prywatnie, nie wiem, na mailu, gg, a nie zaśmiecać stowarzyszenie.

    Moim zdaniem, to, że blogi zostały zgłoszone przez czytelników, świadczy o ich wysokim poziomie i popularności. Głosowanie jest sprawiedliwe, każdy może oddać jeden głos.

    Nie każdy musi być fanem twórczości Noks, ale każdy powinnien ją chociażby szanować, bo osiągnęła naprawdę wiele - ma mnóstwo stałych czytelników., którzy uwielbiają jej styl pisania, komentarzy.

    Szanujmy się nazwajem.


    Pozdrawiam,
    Vilene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vilene, dziękuję że napisałaś to co leży mi na wątrobie.
      Nie mam nic więcej do dodania.
      Pozdrawiam,
      Mad.

      Usuń
    2. No tak, zgadzam się że powinniśmy Ją szanować. Jak i szanować jej czytelniczki.

      Ale też powinno być na odwrót.

      Czytelniczki Noks powinny szanować również osoby, którym twórczość Venetii się zbytnio nie podoba. Zacytuję
      -"Gorąco pozdrawiam was pseudo ,,hejterki i szczególnie Ciebie Jabłkowa ''
      -"Chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim. Pierwszemu Anonimkowi, Jabłkowej Werze.
      Dzięki Wam, Venettia straciła zapał do pisania.
      Zadowolone? Osiągnęłyście swój cel? "
      No nie powiem trochę braku szacunku i trochę ironi w tych wypowiedziach jest.

      I dlatego przyznaję Ci rację Vilene

      Szanujmy się nawzajem.

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. NIe chciałam żadnej z was obrazić i nie miałam takiego zamiaru ;). Vilne idealnie napisane.Więc wybaczcie jeżeli któraś z was poczuła się urażona moimi słowami.Pozdrawiam ;3

      Usuń
    4. sandrooo777, akurat zacytowałam twoją wypowiedź i anonima, bo były najbliżej, a już nie miałam siły czytać wszystkich komentarzy aby przytoczyć coś innego. Tak więc również przepraszam za to zacytowanie.

      Usuń
    5. Nie no nie ma problemu.:3

      Usuń

Obserwatorzy