poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ogłoszenie wyników!

Wiem, że mnie nie było, że jestem brzydka/niedobra/podła/wredna (niepotrzebne skreślić), lecz dziś Ross mnie ogarnęła i zebrałam tyłek i ogłaszam Wam, moje Bąbelki, wyniki :)

Poza podium znalazły się opowiadania "Przez mgłę" Hermiony Grenger oraz "Ból" Oli Fajnej. Nie oznacza to jednak, że ich opowiadania były gorsze od reszty. Różnica ich średnich ocen jest o jedyne 0,08 punkta, więc można śmiało powiedzieć, że obie dziewczyny zajęły czwarte miejsce :)

Na trzecim miejscu uplasowała się miniaturka "Zrozumienie" napisana przez Vilene! Gratuluję bardzo ! Oczywiście należy się dyplomik!

Na drugim miejscu znalazł się "Sherlock" wyskrobany przez Finite! Gratulujemy bardzo odwagi przy wyborze tematu!


Na szczycie jest fenomenalne i świetnie napisane opowiadanie przez Never o tytule "Nienawiść"! O ile dobrze pamiętam, Never zdobyła najwyższą średnią ze wszystkich kiedykolwiek uzyskanych u nas w konkursach! Gratuluję bardzo!


Tymczasem Ross zaczyna projekt z konkursami na blogi miesiąca! Mamy nadzieję, że to ruszy z pełną parą i przyciągnie Wasze zainteresowanie :)


A tak od siebie dodam, że u mnie słoneczko pięknie świeci i się prawdopodobnie będę wybierać na plażę niedługo ;)

Miłego < 3
Wasza Alex ! :)

5 komentarzy:

  1. W kooońcu wyniki :)
    Gratuluję serdecznie wszystkich miejsc ;> Były bardzo zasłużone :)


    PS dlaczego mój blog nie wyświetla się w aktualnościach po lewej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Never i innym biorącym udział.
    Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wszystkim .
    Zapraszam do siebie serdecznie .
    http://my-litle-life-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie tu dawno nie było. Oczywiście na początek gratulacje dla wszystkich biorącym udział w konkursie.
    Stwierdzam, że chyba nie odwiedzam Stowarzyszenia ze względu na brak czasu, ale także na nostalgie za tym wszystkim, kiedy jeszcze coś tu publikowałam. Ech... Do bani.

    Życzę wszystkim udanych i co najważniejsze ciepłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wszystkim uczestniczką. :)


    Może mi ktoś pomóc?? Szukam opowiadania, oczywiście Dramione, w którym Miona traci pamięć w wyniku wypadku?? do końca tego nie pamiętam. Po wyjściu z Munga zamieszkuje u Potterów. Draco opowiada jej o tym jak to się w sobie zakochali. Z tego co wiem to Ron jest zawodnikiem quditcha (nigdy się tego pisać nie nauczę) i odwiedza ją. Kojarzy ktoś?? Szukałam wczoraj cały dzień i lipa, nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy