niedziela, 13 stycznia 2013

Powitanie!! [ Edycja 11 ]

 Witajcie serdecznie!!
Ponieważ ostatnim razem kochana Alex ogłosiła, że będę z wami współpracować postanowiłam wpaść dzisiaj i przywitać się z wami.
Niektórzy mnie kojarzą a inni nie znają, ale dla wielu osób jestem znana jako rosmaneczka i mam wielką obsesje na punkcie Dramione.
Na początek to by było na tyle z czasem mnie poznacie bardziej a tymczasem chciałabym ogłosić pewien konkurs, który zrodził się w mojej głowie, gdy tylko Alex powiedziała, że będę go organizować.
Mam małą tremę a więc może nie wypaść jak trzeba, ale się postaram.
A teraz mój pierwszy konkurs!!
Temat: "Walentynkowa baśń"
Nie przez przypadek właśnie taki temat.
Każdy z nas zna na pewno baśnie braci Grimm? A więc zadanie jest dość proste.
Wystarczy, że napiszecie historie dramione z wybraną przez was baśnią, gdzie akcja toczyłaby się właśnie w dzień walentynek!!
Czas na wysyłanie macie do 13 lutego na adres:
stowarzyszenie.dhl@gmail.com

Od dnia 14 lutego rozpocznie się głosowanie, które potrwa tydzień czasu.
A wiec do dzieła i powodzenia w konkursie!!

P.S.
Miałam się nie wciskać, ale zauważyłam, że Ross zapomniała wspomnieć o tym, iż prosimy o podawanie tytułu swoich partówek + Nicku w treści wiadomości.

Piszcie i dzielcie się :D

I uprzedzając pytania - przyjmujemy zgłoszenia partówek osób spoza Stowarzyszenia :D




20 komentarzy:

  1. Ooo, fajny pomysł, rosmaneczko. Baśnie są świetnie. Pomyślę nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Alex zupełnie zapomniałam o tym.

      Usuń
    2. Ros pamiętaj jeszcze o tym, że jak ci przyślą wyślij im potwierdzenia tego, że doszło.

      Usuń
  3. Mam pytanie :) W ilu około stronach mamy zmieścić swoje opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach zapomniałam o tym szczególe.
      Myślę że tak do 10 stron nie więcej.
      Z powodzeniem można coś wymyślić.

      Usuń
  4. No to klawiatura w ruch. :D

    Pytanko - baśnie, na których się wzorujemy muszą być autorstwa braci Grimm, czy niekoniecznie?

    Pozdrawiam.
    Vilene (nie-pytaj-mnie-o-jutro.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam małą obsesje i myślałam aby właśnie na nich się opierały...

      Usuń
    2. A koniecznie muszą, czy można odstąpić? A może zrobimy tak, że przed historią, każda osoba poda tytuł i autora bajki, na podstawie której się opierał? ;)

      Usuń
    3. tak.
      pasuje mi taka opcja i tak możemy zrobić właśnie.

      Usuń
  5. Hej, chciałabym wstąpić do Stowarzyszenia :)
    mój nick - Illuminata
    blog - http://dra-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka, chciałabym być w Stowarzyszeniu. :3
    nick : Panda
    blog : http://antiquus-hostis-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosiłabym o zmianę nicka. Wcześniej nazywałam się Panda. Teraz Avada Kedavra. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej jestem Karmel i chcę dołączyć do stowarzyszenia ;) już dodaję was do linków ;)

    dramione-malfoy-and-granger.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę dołączyć do stowarzyszenia.
    http://entre-amour-et-la-vie.blogspot.com
    Pozdrawiam SweetChoco

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!
    Jestem Fawkes i chciałabym dołączyć do Stowarzyszenia.
    Adres mojego bloga to: stories-of-hogwart.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ciekawy pomysł! Może i ja coś wymodzę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. witam
    chciałabym wstąpić do stowarzyszenia
    www.losyhermiony-dhl.blogspot.com
    link zamieszczam :)
    poprzednio zapomniałam o nicku - atramaj

    OdpowiedzUsuń
  14. witam ;)

    chciałybyśmy dodać swoje blogi. linki do stowarzyszenia dodamy jeszcze dzisiaj, tylko wieczorkiem.

    nick: Patt - granger-again.blogspot.com
    nick: Sandra Werner - another-granger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy