poniedziałek, 28 stycznia 2013

Gdokanie bez sensu Alex :D

Co tam u Was, dziewczyny? Macie już ferie, czy jeszcze czekacie? :) A co z Wenem? Jest ta podła łajza, czy gdzieś uciekła?

Osobiście jestem w samym środku ferii, Wena nie ma, bo gdzieś się schował, a chciałabym coś napisać na Rosmaneczkowy konkurs ;) Właśnie, piszecie coś, bo się z biedną Ross martwimy, czy będą jakiekolwiek zgłoszenia? :) Błagam, napiszcie coś ciekawego, bo temat jest warty tego, ażeby coś naskrobać!

A co u Was z pogodą? U mnie aktualnie jest biało i zimno, ale nie marudzę, lubię taką pogodę, jest ona taka... przytulna, jeżeli się siedzi w cieplutkim domku z gorącą herbatką w łapce. Chciałam się wybrać na lodowisko, ale jutro ma przyjść odwilż i moje lodowiskowe plany... stopnieją.

Tak piszę i marudzę, bo nie mam, co robić, chociaż powinnam się uczyć do matury, ale nie mam zbytniej motywacji do działania :D

Właśnie !
Miałyście już studniówki? ;) Ja jestem po, ale z chęcią bym powtórzyła ! :D

Kończę, bo w sumie Was tu zanudzam :D
Paa ! ;*
~ Alex

5 komentarzy:

  1. Misie, pysie, nie martwcie się, na pewno jakieś zgłoszenia dojdą. Ja już wczoraj, niestety, moje ferie zakończyłam.
    Wena nie ma,zgubił się gdzieś, dlatego nie wiem, czy uda mi się napisać coś sensownego na konkurs. Trzymajcie kciuki, może się odnajdzie. ;)

    Co do studniówki, to jeszcze kilka lat na nią poczekam. ^^

    Pozdrawiam.
    Vilene (nie-pytaj-mnie-o-jutro.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie tak chodzi po głowie, że kiedyś jakiś temat z baśniami już był... Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam, szukałam i jedynie był konkurs o tytule 'być księżniczką' oraz 'mity czarodziejów' o baśniach nic nie było :)
      Pełna lista tematów, wraz z pracami jest tu:
      http://stowarzyszenie-dhl.blogspot.com/p/prace-konkursowe.html

      Pozdrawiam, Alex ;*

      Usuń
    2. był temat! i większość napisała o kopciuszku ^^
      ale nie dotyczył braci grimm. i bardzo dobrze, bo wtedy nie napisałam, a teraz zamierzam się skusić, mimo że sesja w pełni :D

      Usuń
  3. Ja czekam na ferie ^^
    A praca na konkurs się tworzy. Mam nadzieję, że wyjdzie przyzwoita i będę mogła ją wam wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy