czwartek, 10 stycznia 2013

Ogłoszenie wyników!

Tam param param pam!
I oto nadszedł sądny dzień, w którym kończy się największy, jak na razie, konkurs. Początki są trudne, ale dziewczyny dały radę :) Niestety, kilka dziewczyn z przyczyn losowych musiały porzucić konkurs. Przez wszystkie etapy z powodzeniem przeszły: Aria, Charming, Dama Kier, Poem i Wiki.

Ostatnie, czyli piąte miejsce zajęła Charming!
Dyplomik się należy :3


O mały włos na podium nie weszła Aria, która dzielnie walczyła do samego końca!
Dla Niej też mam dyplomik!


I otwieramy Podium ;)

Pam taram pam!

Na trzecie miejsce wskoczyła tanecznym krokiem Wiki! Gratuluję <3 Dla Ciebie mam dyplomik, słodki upominek, a także... możność wykorzystania mnie przy małej sprawie szablonowej blogowej :) Co będę umiała, doradzę, pomogę, wytłumaczę ;)

I do tego słodkości <3

Na drugim miejscu jest nie kto inny, jak Poem! Gratuluję, Babciu <3 Dla Ciebie oczywiście dyplomik, do tego ciepła kawka, jak mnie odwiedzisz :D O pomocy szablonowej wspominać nie muszę chyba :D i reklama na blogu Stowarzyszenia przez tydzień :3




A na samym szczycie Podium się wspięła Dama Kier, która solidnie zapracowała na miano DHL roku 2012 ;) Dla Ciebie mam dyplom, winko, pomoc szablonowa, reklama na stronie Stowarzyszenia i, jeżeli się uda, reklama na blogach współpracujących ze Stowarzyszeniem :)




Gratuluję każdej z Was z osobna i życzę weny, weny i jeszcze raz weny :) i zachęcam do brania udziału w następnym konkursie, który będzie tym razem konkursem walentynkowym! Niedługo wystartuje. Nie wiem, czy ja go będę prowadzić, czy pałeczkę złapie któraś z dziewczyn :)

A tymczasem, dokładnie dwa lata temu, założone zostało Stowarzyszenie, które przez całe 24 miesiące się rozrasta, dochodząc do coraz większej ilości fanów tegoż parringu.
To dzięki Wam, dzięki czytelnikom, dzięki osobom należącym do Stowarzyszenia i dzięki osobom, które z nami współpracują, udaje nam się cały czas rozwijać. Mam w planach założenie drugiego Stowarzyszenia, które zbierałoby wszystkie inne parringi ze świata magii. Jest wiele osób, które mają blogi opierające się na książkach pani Rowling i na nasze Stowarzyszenie zachodzą, żeby zobaczyć, co się dzieje. Ale jak na razie, to są tylko moje małe plany, które może kiedyś się ziszczą. Też w planach mam odrodzenie podstrony z urodzinami, aktualizację historii aktualnych, zakończonych i zawieszonych. Jak na razie mam mały zapierdziel w szkole i w życiu osobistym, jakkolwiek to brzmi, lecz w najbliższym czasie ogarnę ;)

O, taki mam torcik dla was, dzielcie się i bierzcie i jedzcie, ale się nie pozabijajcie o niego :D

A teraz Was zaskoczę! Do mnie, Karoli i Poemki, dołączyła Rosmaneczka! Przywitajmy ją gromkimi brawami <3 Tym samym akcentem rozkminiła się sprawa tego, kto zorganizuje następny konkurs :D Tą osobą będzie właśnie Ross, której oczywiście pomogę. Mam szczerą nadzieję, że będzie nam się świetnie razem współpracować!

I ogłoszenie parafialne!
Rosmaneczka poszukuje bety na swoje Nie-Potterowe opowiadanie ! Jeśli jest ktoś chętny na spróbowanie, proszę o zostawianie swoich namiarów w komentarzach :)

Tym samym zadziwiłam samą siebie produkując tak długą notkę, ale to chyba dobrze :D

14 komentarzy:

  1. Ojej. Muszę przyznać, że jestem niesamowicie zaskoczona, bo partówki pozostałych uczestniczek wydawały mi się o wiele lepsze niż moja. Ale OGROMNIE się cieszę, wspaniała informacja w sam raz na wieczór po ciężkim dniu :)
    Gratuluję wszystkim, którzy dobrnęli do końca!
    Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję całokształtu ;)
      Tylko się nie upij tym winkiem ;D

      ~Alex

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że półsłodkie :D

      Usuń
    3. oczywiście, że półsłodkie <3

      Usuń
  2. Gratulację dla wszystkich dziewczyn.

    Ross witamy w naszym zwariowanym składzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wszystkich uczestniczek bez wyjątku :) Brawa dla zwyciężczyni ;) No i sto lat! Śpiewać nie będę, bo nie umiem, ale mam nadzieję, że Stowarzyszenie będzie świętować jeszcze wiele urodzin :D Życzę wytrwałości i cierpliwości dla od dziś Świętej Czwórcy ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Karola;)
    Mam nadzieje, że się sprawię dobrze;)
    I oczywiście gratuluje wszystkim zwycięzcom jak najbardziej zasłużonym.
    I oczywiście wszystkiego najlepszego dla całego Stowarzyszenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzisz się, sprawdzisz. Alex ma dobre oko do ludzi, a wyrażała się o tobie dobrze :-) - ufam jej decyzją w 100%.

      Do tego jak ja dałam radę to znaczy, że nie jest to takie trudne :D

      Usuń
    2. Hah, nie chwalcie mnie aż tak, bo się zarumienię xD
      Po prostu uważam, że Ross się sprawdzi :D

      Usuń
    3. Aj aż się boję co ta Alex na mnie naopowiadała.
      Ale mam nadzieje, że nie zawiodę i dziękuje za powierzone zaufanie.

      Usuń
    4. Zasługujesz na nie, więc dostałaś je :D

      Usuń
    5. Nie masz się o co martwić - nic złego nie było mówione i nie tak dużo mówiła.

      Usuń
  5. Wielkie gratulacje dla autorek, odwaliły kawał dobrej roboty. :)

    Sto lat, Stowarzyszenie DHL! :D

    Pozdrawiam, Vilene (nie-pytaj-mnie-o-jutro.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :3
    Proszę o zmianę adresu bloga [melody-of-love.blog.onet.pl] na [melodies-of-love.blogspot.com].
    Będę wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy