niedziela, 23 grudnia 2012

Głosowanie! ;)

Trochę późno się zaczyna to głosowanie, powinnam dać tę notę trzy dni temu, lecz czekałam na zagubione prace dziewczyn konkursowych, lecz nie dostałam jednej pracy, co mnie smuci... Otka z powodów osobistych musiała zrezygnować z udziału w konkursie.

Ta tak z serii ogłoszeń parafialnych.

Głosowanie się odbywa na zasadzie takiej, że, będąc zalogowanym na blogspocie (jeżeli nie macie tu konta, logujecie się, wybierając opcję 'Nazwa/Adres URL' i wtedy podajemy swój nick i adres bloga), po czym piszecie numer opowiadania, które oceniacie i ilość punktów i komentarz w skali 1-6 :), gdzie 1 - ocena najsłabsza, 6 - ocena najmocniejsza. Można dawać połówki punktów.

Myślę, że wszystko jest jasno i wyraźnie napisane, przejdźmy więc do samych opowiadań!

Opowiadanie numer 1
Opowiadanie numer 2
Opowiadanie numer 3
Opowiadanie numer 4
Opowiadanie numer 5
Opowiadanie numer 6

Miłego głosowania ;)

I myślę, że nie będzie okazji...

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, cała załoga Stowarzyszenia DHL życzy Wam ciepłych, rodzinnych, wesołych, pełnych weny i Malfoyów Świąt :)
A także zdrowia, szczęścia i spełnienie najskrytszych marzeń !

Karola, Poemka i Alex
;*

22 komentarze:

  1. witam, szczerze powiem, że każde opowiadanie jest coraz lepsze, czyli ostatnie, tj.6 podobalo mi się najbardziej, jeśli nie równie bardzo co 5. te dwazasługuą na najwyższa ocenę - świetne pomysły, ciekawa forma w drugim(wiadomosci)
    wesołych

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wybieram opowiadanie nr 6 i oceniam je na 6 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, że ktokolwiek podejmie się tematu o Dropsie, podziwiam autorkę ;) A co do ostatniego opowiadania, to gdy je czytałam miałam pewne skojarzenia z "Obsługą klienta"

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam wszysktie partówki i powstrzymam się od głosu.
    Spodziewałam się czegoś hmm... innego...zwłaszcza, że Alex naprawdę się postarała z tym konkursem i chwała jej za to tylko autorki zawiodły... poprzednim razem moim zdaniem były o niebo lepsze i trudno było wybrać ten jeden wyjątkowy... tym razem poziom jest zdecydowanie niższy.
    ja osobiście czuje się zawiedziona nie urażając nikogo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety muszę się zgodzić z poprzedniczką ;(
    Także nie będę glosować.

    Życzę wam wszystkich wesołych świąt i dużo weny na nowy rok! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wszystkie strasznie podobają ale chyba najlepsza jest 6

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak wypadły poprzednie edycje, więc mi się podoba :) Wszystkie opowiadania dla mnie są fajnie napisane, oryginalnie i pomysłowo, choć w przeciwieństwie do komentarzy powyżej - 6 jakoś nie przypadła mi do gustu. Najbardziej spodobały mi się 3 i 4. Opowiadaniu nr 3 daję 6 pkt, a 4-te oceniam na 5. Oryginalne, bardzo dobrze napisane i moim zdaniem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, witam ^^ Jestem Vilene i chciałam, wraz z moim Dramione, dołączyć do stowarzyszenia. :)
    Adres bloga to nie-pytaj-mnie-o-jutro.blogspot.com. Niedawno pojawił się drugi rozdział, dziesięć następnych czeka grzecznie na publikację. Zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Nowe opowiadanie na dramione-harco. Pozdrawiam.
    sophie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można zachwycać się 6? Nuuuda. Niby coś się dzieje, ale... nic. Jakbym czytała o powstawaniu tęczy w podręczniku od fizyki. Znika magia. Na 6 oddaję 2, a na 2 - 6 :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem nie ma powodów do narzekania. W tej edycji są lepsze i gorsze prace, jak zawsze :)

    Opowiadanie nr 1
    Ocena: 2
    Komentarz: No więc tak, pomysł z mugolskim księciem naprawdę mnie zaskoczył i wielce przypadł do gustu. Gorzej ze wcieleniem tego pomysłu w życie. Za mało opisów, za szybka akcja, miejscami nie rozumiałam, o co chodzi. Nie można jednak powiedzieć, że to opowiadanie było całkowicie złe.

    Opowiadanie nr 2
    Ocena: 2
    Komentarz: Niemile mnie zaskoczył tekst, składający się niemal z samych dialogów. To utrudniało mi odbiór. Rozmowy Hermiony i Dracona były całkiem zabawne, ale to trochę za mało na pozytywną ocenę.

    Opowiadanie nr 3
    Ocena: 6
    Komentarz: Wow. To opowiadanie naprawdę mnie zaintrygowało. Pomysł na Albusa wampira jest dziwny, ale Ty podjęłaś się tego tematu i opakowałaś go w przyjemny styl oraz ciekawy obrót spraw. Dumbledore wypadł realistycznie. Przyjmij wyrazy uznania ;)

    Opowiadanie nr 4
    Ocena: 4
    Komentarz: Całkiem ciekawe opowiadanie. Nasi bohaterowie byli sobą, że tak powiem. Zabrakło mi jednak tutaj jakiś większych emocji, dlatego oceniam tą historię na jedynie dobrą. I nadal nie wiemy, jakie zaklęcie chciał Draco wynaleźć :P

    Opowiadanie nr 5
    Ocena: 6
    Komentarz: Opowiadanie dość długie, ale przyjemnie się czytało. Na ogół nie przepadam za młodym pokoleniem, ale Ty ciekawie je poprowadziłaś. Bardzo spodobały mi się relacje pomiędzy Rose, a Scorpiusem, pomysł na zniczowy świstoklik oraz Twój styl pisania. Po końcowym zdaniu nie mogłam dać nic innego jak 6! :)

    Opowiadanie nr: 6
    Ocena: 6
    Komentarz: Początkowo jak zobaczyłam tekst w formie liścików to miałam złe przeczucie, ale ono szybko się rozwiało. Było pomysłowo i zabawnie, oczarowałaś mnie tym nietypowym opowiadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tak krótko spytam, kiedy ogłoszenie wyników?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm, jaki ładny nowy szablon :) Niby nic takiego, a nie mogę oderwać od niego wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%!

      Usuń
    2. Cieszę się, że Wam się podoba <3

      Usuń
    3. Popieram, genialny <3

      Usuń
    4. Babcia Poemka na poems-fanfictions ma ładniejszy ! :D Nie to, że robię reklamę własnej pracy xDD

      Usuń
  14. Witam ;)
    Mój nick: Ciastko ale niektóre komentarze mogą być podpisane Zosiek lub Ciastko vel Zosiek
    adres bloga: http://hermiona-hogwart.blog.pl/

    Dołączam link stowarzyszenia do moich lików ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, chciałabym dołączyć..
    Mój blog to: draco-hermiona-the-power-of-love.blog.onet.pl
    Nick: Rebel

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dołączających <3 Kocham Was <3 po kolacji Was dodam <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym rozpocząć z Wami współpracę, mój nick Rzepka a link do bloga love-is-clement.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy