środa, 12 grudnia 2012

Coraz bliżej święta,


a co z tym związane? Wolne. W końcu będzie można odpocząć i się polenić objadając pysznościami.  Nie wiem jak dla was, ale dla mnie jest to czas, kiedy spokojnie mogę sobie usiąść z jakąś dobrą książką i móc się w nią pogrążyć. Już mam naszykowane do odebrania dwie książek N. Roberts (pseudonim J. D. Robb)z serii In death – przyjemnych kryminałów opowiadających o porucznik Eve Dallas. Książek z tej serii jest dużo, ale mają to do siebie, że nie trzeba czytać ich po kolei. Ja kiedyś właśnie trafiłam na jakąś środkową i teraz postanowiłam przeczytać po kolei. Do tego jakieś romansidło tej autorki, oraz książka pt. Ja Diablica autorstwa K. Miszczuk – która podobno jest zabawna.  

A wy, jakie książki czytacie, polecacie?– pisząc możecie dać jakiś skrót z opisu książki.

Pozdrawiam,
Karola

35 komentarzy:

  1. Ja ostatnio przeczytałam Gwiezdny pył. Jest także film pod tym samym tytułem. Polecam także Tajemnice Mandylionu no chyba że nie lubisz wątków jak by to powiedzieć religijnych no ale książka zajebista. A teraz czytam trzecią cześć trylogii Czarnego Maga. Jest tak bombowa że mam ochotę stworzyć własną wersję wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham trylogie Czarnego maga. Uwielbiam ją. A czytałaś prequel - "Uczennica maga"? Fajnie tłumaczy o co chodzi z czarną magią i to co się działo przed powstaniem gildii.
      Ja teraz czekam w kolejce w bibliotece do ostatniej części trylogii zdrajcy.

      Usuń
    2. "Uczennica maga" mi również się podobała, ale wolę trylogię "Czarnego maga", a w szczególności "Wielki mistrz". No i oczywiście trylogia "Zdrajcy" zrobiła na mnie świetne wrażenie. :)

      Usuń
    3. Część wielki mistrz uwielbiam. Uczennica maga to fajne wprowadzenie i wiele tłumaczy. trylogia Zdrajcy (chociaż jeszcze 3 części nie czytałam) jest fajna, ale nie ma szans jak dla mnie by była lepsza niż trylogia czarnego maga.

      Usuń
    4. nie czytałam ani uczennicy maga ani zdrajcy ale szczerze nie mam tego w planach by przeczytać
      jak skończę Wielkiego Mistrza chce przeczytać Kapłankę w bieli tej samej autorki :)

      Usuń
    5. Zdrajca to kontynuacja Czarnego Maga. Kapłankę w bieli czytałam - ciekawa. Zamierzam własnie się brać za ostatnią z dzikich

      Usuń
    6. tak wiem ale jakoś mnie to nie zaciekawiło z czytanego opisu :d

      Usuń
  2. Uwielbiam twórczość pani Alex Kavy, która jest mistrzynią kryminału, Nostalgię Anioła, która jest po prostu piękna, Honor Złodzieja, za honor, Mgłę Kinga, za ludzkie bestialstwo i serię Dary Anioła za to, że Jace jest tworzony na podstawie Draco :)

    Polecam te książki z całego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mój gust, to większość tych fanfickowych Draconów, jest stworzona na podstawie Jace'a. Według mnie ma on naprawdę niewiele z książkowego Dracona.

      Ale Dary Anioła są świetne. I jeszcze Diabelskie Maszyny!
      A poza tym polecam Trylogię Czasu Kerstin Gier (świetna młodzieżówka i trochę podróży w czasie), Mag Niezależny Flossia Naren (fantastyka, trochę detektywistyczna) oraz oczywiście, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, czyli jak dla mnie nowa, świeża i lepsza wersja Harry'ego Pottera z mitologią w tle :) I Marina C. R. Zafona :) Prócz tego, tak jak Azi, Trylogia Czarnego Maga :)

      Usuń
    2. Nie do końca się zgadzam, bo autorka Darów najpierw napisała trzytomowy fanfic Dramione, gdzie Draco z fanficka i Jace z książek to niemalże jedno, łącznie z leworęcznością :D

      Usuń
    3. No właśnie :) I nie był to Draco wykreowany przez Rowling :) Dla mnie bohaterowie i ich charaktery, to nie te, napisane w fanficach, tylko te z książek. A książkowemu dużo brakuje do Jace'a :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trylogia Czarnego Maga jest bardzo fajna, ale mnie bardziej podobała się kontynuacja czyli "Trylogia Zdrajcy" zwłaszcza cz. III "Królowa Zdrajców". Oprócz tego polecam książki Agathy Christie - jeśli ktoś nie czytał, a lubi powieści detektywistyczne to naprawdę warto sięgnąć :)Na święta zaś przygotowane mam "50 twarzy Greya" - mam nadzieję, że mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście polecam serię P.C Cast "Wybranka Bogów" książka składa sie z dwóch części i jest niesamowita.
    Opowiada o nauczycielce Shannon Parker, która z powodu intrygi Wybranki Espony Rhiannon przenosi się do innego świata, gdzie musi wyjść za mąż za przystojnego centaura ClinFintina.
    Naprawdę niesamowita i pełna wspaniałych opisów.

    Dodatkowo również polecam moją ukochaną serię sagę "Błękitnokrwistych" Mellisy Dela Cruz (nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko tej pani)
    Obecnie składająca się z 6 części seria opowiada o miłości dwóch wampirów.
    (postać Jacka jest niesamowita)

    No i nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o Akademii Wampirów.
    Historia Dhampirzycy Rose i jej miłości do Dymitra.

    No na razie to by było na tyle jak coś mi się przypomni na pewno napiszę gdyż jestem miłośniczką książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Błękitnokrwistych się nie zgodzę. Jak dla mnie kicz. Wybrana Bogów - tu odstrasza sama autorka - czytałam tą serię, którą napisała z córką i niezbyt przypadła mi do gustu. Ledwie przemęczyłam jedną część.

      Zaś Akademia Wampirów jest świetna.

      Usuń
    2. Dla Ciebie może Kicz dla kogoś coś fajnego.
      Mi osobiście podobają się obydwie serie.
      Wybranka Bogów jest całkiem inna niż seria Dom Nocy i moim zdaniem rewelacyjnie napisana.
      Wszystko jak wspomniałam kwestią czyjegoś gustu.
      A Błękitnokrwiści to rewelacyjna seria o niebo lepsza od słynnych Pamiętników.
      Ja osobiście polecam szczególnie, ale nie każdemu musi się podobać.

      Usuń
  6. mogę wam polecić książkę "Kłamca" Jakuba Ćwieka, która jest obecnie na szczycie listy moich ulubionych książek ;)

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka ta składa się z krótkich opowiadań, które połączone są postacią nordyckiego boga Lokiego i jego pracy dla zastępów anielskich - taki krótki opis xD są pomieszane w niej różne kultury, wierzenia i mity, czytając ją prawie cały czas miałam banana na twarzy ^^ książka na prawdę warta polecenia ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia - żeby móc się normalnie podpisać, a nie jako anonimowy wystarczy, że w odpowiedź jako dasz nazwa/adres url i tam się podpiszesz

      Usuń
  8. hej :) chciałabym dołączyć :)
    mój blog : potterowyswiat.blox.pl
    nick : potterkowa
    co prawda mój blog nie dotyczy tylko i wyłącznie dhl, ale chodzi w nim głównie o opowiadanie o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Chciałabym dołączyć do stowarzyszenia :)
    blog: milosc-jest-tu.blogspot.com
    nick: Puma

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uwielbiam serię "Artemis Fowl", której autorem jest Eoin Colfer. Nastoletni geniusz zła, wróżki żyjące we wnętrzu Ziemi i cuda techniki z porwaniami, walkami i ucieczkami w tle. Poluję na najnowszą, ostatnią część. Zresztą inne książki tego autora tez są świetne ;) A poza tym "Akademia wampirów" i całe mnóstwo innych, do których często mam po prostu sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello. Chciałabym się tutaj zgłosić. <3
    Mój adres http://dra-sev-mione.blogspot.com/
    I nick. Bellatrix


    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niedawno postanowiłam sobie sprawić na mikołajki Trafny Wybór od Rowling i naprawdę mi się spodobało:) Nie jest to z pewnością taka książka jak Harry Potter, bo naprawdę jest przeznaczona dla tych "starszych" czytelników, przede wszystkim dlatego, że sporo w niej przekleństw a sama fabuła jest co nieco zagmatwana, ale bardzo wciągająca:) Moim zdaniem Rowling spisała się fantastycznie i książka jest godna polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! Właśnie weszłam na dawną stroną stowarzyszenia i zauważyłam że pisałyście opowiadanie. Takie na zmianę co jeden rozdział. Jestem bardzo ciekawa czy o nim zapomniałyście czy postanowiłyście że nie będziecie już pisać tej historii.
    Czytelniczka stowarzyszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wydaje mi się, że pomysł umarł śmiercią naturalną

      Usuń
    2. Szkoda... Podobała mi się ta historia. Ale trudno się mówi.

      Usuń
    3. Sama myślę cały czas o tym, żeby ten pomysł reaktywować, ale nie jestem przekonana, czy będzie odpowiednia ilość chętnych do tego projektu:)
      Alex

      Usuń
  14. Siemka! Chciałam się zgłosić do waszego Stowarzyszenia ponieważ niedawno zaczęłam pisać nowy blog na temat Hermiona Riddle i Draco Malfoy Love. Adres to http://draco-hermiona-love.blogspot.com/. Mój nick Misty Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć! :) chciałam się zgłosić.
    http://hermiones-diary.blogspot.com/
    Maria N. Joy

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wiem, że ja marudzę... ale jednak aktualizacje dalej nie uwzględniają mojego bloga. No nic. Chyba przyjdzie mi się z tym pogodzić. ;d Wesołych Świąt dziewczyny i udanego Sylwestra ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam ^^
    Ja i współwłaścicielka bloga, Pola chciałybyśmy się również zgłosić
    http://for-hate-to-love.blogspot.com
    Nick: Skyler;* oraz Pola

    OdpowiedzUsuń
  18. Co z miniaturkami na konkurs?
    Ja polecam ci:Marley i ja.
    Przeminęło z wiatrem.
    i seria bractwo krwi.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy