wtorek, 15 lipca 2014

Wyniki!

Hej! Są wyniki konkursu. Na początku chcę Was strasznie, strasznie przeprosić, ale dyplomy mogą dodać dopiero jak wrócę do domu, bo tu gdzie jestem mam do dyspozycji tylko telefon. :( Ale ostrzegam, że będzie to dość późno, bo dopiero po 20. sierpnia. Chciałam jeszcze dodać, że wszystkie prace są świetne i ja sama nie potrafiłabym czegoś takiego napisać. Najchętniej wszystkim pracom dałabym pierwsze miejsce, ale tak nie można. No dobra, koniec, wyniki: 

I miejsce Charlotte Petrova nr 6 (58 pkt)
II miejsce Charming nr 3 (55 pkt)
III Lucy nr 1 (17 pkt)
 
Gratuluję! :*
Ever

EDIT by Poem:

Ze względu na to, że nie wiem w jaki sposób były liczone głosy (konkursem zajmowała się Ever, którą serdecznie podrawiam, gdziekolwiek teraz jest :D) nie chcę podważać żadnego miejsca. Chcę tylko sprostować, iż praca nr 6 jest autorstem Charming, zaś Charlotte Petrova stworzyła  drabble nr 3. Po powrocie Ever sprawdzimy, czy miejsca się zgadzają. Przepraszamy za pomyłkę obie autorki.

13 komentarzy:

  1. WOW! Pierwsze miejsce! Jej. Tylko chciałabym zwrócić lekką uwagę. Moje drabble miało numer 3. Nie 6.
    Pozdrawiam
    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś nas pomylił widać, bo numer 6 miałam ja ;)

      Dziękuję za głosy.
      Nigdy nie pomyślałabym, że moje pierwsze w życiu drabble może zająć drugie miejsce ;)

      Usuń
    2. Gratuluję. Twoje drabble było cudowne! Byłam i wciąż jestem nim zachwycona. ! :-D
      Co do pomyłki - najwyraźniej. :-)

      Usuń
    3. Dziękuję ci bardzo ;) Twoje też było świetne, gratuluję wygranej w ogóle gratulacje też dla Lucy ;)

      Skoro Ci się podobało to zapraszam do mnie na bloga ;p

      Usuń
    4. Tak gratulacje Lucy! :-D. Drabble było bardzo fajnie. Właściwie to gratuluję każdej osobie która miała czas i siły by napisać pracę konkursowa.
      Jeżeli o to chodź to muszę wpaść na twojego bloga. :-) z przyjemnością poczytam to co tworzysz. :-)

      Usuń
    5. To się cieszę ;) I zastanawiam się, czy ktoś to w końcu skoryguje ;>

      Usuń
    6. Też się zastanawiam kiedy to zostanie poprawione. :P

      Usuń
  2. Gratuluję wygranym :))
    Świetne teksty i bardzo ciekawe pomysły.

    Ps. przy następnym konkursie prosiłabym o jasne wytłumaczenie zasad, jeden z komentarzy wskazywał iż tylko dwa teksty spełniały wymogi drabble, dlatego może lepiej napisać przy konkursach regulamin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK :) Weźmiemy to następnym razem pod uwagę :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla wszystkich! Należało Wam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za trzecie miejsce :) moje pierwsze drabble i już podium :D byłam mile zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Gratuluję tez dziewczynom na pierwszym i drugim miejscu :D

      Usuń

Obserwatorzy