niedziela, 27 kwietnia 2014

(za)Długo oczekiwane wyniki konkursu :)

Witam Was gorąco!

Ja już wiem! :) Już wiem kilka rzeczy, o których Wy się dowiecie już za chwilkę, bądź jutro. Bo przecież nie mogę Wam zdradzić moich wszystkich tajemnic :)

Dzisiaj mam dla Was wyniki konkursu organizowanego przez Nel. Jak wiecie Nel już nie współtworzy z nami Stowarzyszenia jako adminka, ale mam nadzieję, że ciągle jest z nami. :)


A oto wyniki konkursu:

Przede wszystkim na samym początku gratuluję WSZYSTKIM uczestniczkom konkursu. Wasz e prace były niesamowite! Obyście pisały dalej, bo macie talent, który trzeba rozwijać.

A teraz lecimy z koksem ;D

Miejsce III z miniaturką pt. "O magicznych mocach kilka słów" otrzymuje Mopsica Pasny. Gratulujemy Ci bardzo gorąco!


Miejsce II z miniaturką pt. "Co zobaczyło oko cyganki" zdobyła Marzycielka! Gratulacje!!!


A teraz nagroda główna :)

Miejsce I z miniaturką pt. "Wyścigi" zdobyła Mildredred Camol!!! Wygrałaś w zaciętej walce z Marzycielką, z którą szłyście łeb w łeb. Ogromne gratulacje za naprawdę dobrą pracę!!!


***

Jak widzicie nagrody rozdane :) Stowarzyszenie powraca do życia :D

Jeżeli chcecie poznać wyniki rekrutacji, to z tym musicie jeszcze poczekać do jutra :) Wtedy wszystko już będzie jasne.

Jeszcze raz gorąco gratuluję wszystkim uczestniczkom konkursu.

Pozdrawiam serdecznie,

Poem

6 komentarzy:

  1. Chcę bardzo podziękować wszystkim, którzy głosowali na moją miniaturkę. To wielki zaszczyt zajęcia miejsca wśród wielu wspaniałych pisarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez chcialam podziekowac wszystkim, ktorzy glosowali naoje opowiadanie i pogratulowac pozostalym uczestniczkom ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć II miejsce :D Dziękuję za oddane na mnie głosy i miłe słowa ^^ Myślę, że Mildredred Camol zasłużenie zdobyła najwyższe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy