wtorek, 29 kwietnia 2014

Wyniki REKRUTACJI


Hej!

Wiem, mamy dziś 29 kwietnia zamiast 28-ego, ale moim usprawiedliwieniem jest tylko to, że po miesiącu wczoraj wróciła moja współlokatorka, z którą tak się zagadałam, że na śmierć zapomniałam o wynikach rekrutacji! Uwierzcie mi, ale bardzo się za nią stęskniłam, więc nadrobienie miesięcznej zaległości zajęło nam parę dobrych godzin. Fakt, nie nauczyłyśmy się na dzisiejsze kolokwium z literatury XX wieku, ale no cóż... Siła wyższa. :D

Tak jak zapowiadałam ogłaszam wyniki rekrutacji :)


Wszem i wobec pragnę Was poinformować, że w nasze Stowarzyszeniowe szeregi zawitało aż 6 dziewcząt, które postanowiły zaangażować się w rozwój naszego Stowarzyszenia! Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Nie spodziewałam się aż tylu zgłoszeń i naprawdę trudno było mi wybrać spomiędzy Was wszystkich. Mam nadzieję, że jednak będziecie nadal wspierać Stowarzyszenie swoją obecnością i może będziecie podsuwać nam jakieś pomysły prowadzące ku ulepszeniu Stowarzyszenia.

A teraz mam zaszczyt przedstawić nasze nowe koleżanki!
A oto i One! Od dziś na stronie Stowarzyszenia możecie się kontaktować z:

Ann Kręciołek
Faceless
Idala
Ever Night
Lusia Nox
Rouse Karmen

Bardzo Wam dziewczyny gratuluję i życzę Wam w swoim imieniu i Alex owocnej pracy. Mamy nadzieję, że dzięki Wam Stowarzyszenie stanie się jeszcze lepsze niż do tej pory. :)

Na dziś to tyle.

Przypominam o tym, że zostały opublikowane wyniki konkursu na najlepszą miniaturę z dzieciństwa Draco lub Hermiony. Rezultaty możecie znaleźć TU.

Pozdrawiam Was serdecznie!

Poem

2 komentarze:

Obserwatorzy