piątek, 22 listopada 2013

Ogłoszenie wyników!

Hej kochani!

Ponieważ nasz konkurs zakończył się z wielką przyjemnością mam zaszczyt ogłosić zwycięzcę edycji październikowej.
Tym razem jej udział przypadł dla   Doktór Mjut, który zdobył aż 37% waszych głosów.
Naprawdę serdecznie gratuluje.

II miejsce zajęła autorka Icamna z wynikiem 16 % waszych głosów.
III miejsce zajęli razem : Maura Spell i LaFinDeLaVie HarryPotter obydwoje zdobyli po 9% waszych głosów.

Serdecznie gratuluje wszystkim zwycięzcom!
Doctora Mjuta prosiłabym o odezwanie się na adres: renatka00-83@tlen.pl ;) jeśli oczywiście jest zainteresowany przeprowadzonym wywiadem.
Tymczasem gratuluje zwycięzcą i zapraszam do kolejnego udziału.
Zapowiadam wielkie zmiany w kwestii głosowania i mam nadzieję, że przypadną one wam bardziej do gustu.

Tymczasem serdecznie pozdrawiam i życze miłego weekendu :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom i wszystkim nominowanym.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Doktór Mjut :) nie Doctór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem karykodny błąd! Mam nadzieję, że autor nie pogniewa się na mnie za to!

      Usuń
  3. Gratulacje ;)

    Polecam swojego bloga:
    http://historiaomiloscipannyblackdragon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim autorom :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapytajcie Mjuta, czy mógłby mi oddać mój tablet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.Obiecuje zapytac jeśli będzie chciał przeprowadzić wywiad!

      Usuń
  6. Bardzo dziękuje za każdy oddany głos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje całej czwórce :)
    + serio "zwycięscą"?

    OdpowiedzUsuń
  8. Składam pokłony zarówno przed panem Mjutem, jak i resztą zwycięzców. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, gratuluję!
    Nie mogę się już doczekać wywiadu.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy